Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سختی‌ها با آلیسون آسان می‌شود

© REUTERS / IBRAHEEM AL OMARIیورگن کلوپ
یورگن کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به تمجید از دروازه‌بان برازیلی خود پیش از دیدار با ولورهمپتون پرداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی سرخ‌ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش با وولورهمپتون حاضر شد. 

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش با وولورهمپتون حاضر شد و از شرایط تیمش گفت. 

"لوورن از روز دوشنبه با ما تمرین کرده و شرایطش خوب پیش می رود. میلنر، نبی کیتا و شکیری هم فعلا در تمرینات نیستند، اما همگی شان به زودی بر می گردند."

"فروش شکیری؟ در ماه دسامبر که ترافیک شدیدی در بازی ها داشتیم، نیمکتی پر از بازیکنان جوان داشتیم، که البته بسیار با کیفیت هستند اما در هر صورت جوان هستند. بنابراین چگونه می توانیم که به فروش کسی فکر کنیم؟ ما به او برای تثبیت موقعیتمان نیاز داریم. پس باشگاه قصد انجام این کار را ندارد."

 "مطمئنم که  تجربه شکست قبلی وولوز در آنفیلد برایشان راحت نبود، اما در هرصورت تصمیمات VAR درست بودند و نیاز نیست در مورد آنها دوباره بحث کنیم. وولورهمپتون حریف سرسختی است و سیستم دفاعی شان مانند دیگر تیم های هم سبک شان است. آنها به خوبی بازی را باز می کنند. آنها بسیار می دوند و پس شما نمی توانید مقابلشان با 50/60 درصد توانتان بازی کنید، چون در این صورت هیچ شانسی نخواهید داشت. "

"بازگشت فابینیو؟ احساس خوبی است که او را دوباره در تیم  می ببینیم. قرار گرفتن او در ترکيب اصلی؟ نمی دانم. او باید ریتمش را دوباره پیدا کند و گام به گام پیش برود اکنون باید اطمینان حاصل کنیم که بازیکنانمان تا لحظه شروع بازی در فرم خوبی باشند. "

"در چه زمینه ای می توانیم بهتر شویم؟ سطح تمرکز. 5 دقیقه قبل پایان نیمه اول و نیمه دوم، یونایتد توانست کنترل بازی را از ما پس بگیرد. در حالی که باید قبل از آن بازی را به اتمام می رساندیم. هنوز موارد زیادی برای بهبود داریم. باید در برخی لحظات که بین بازی های مختلف مشترک هستند، از شیوه های متفاوتی برای برد استفاده کنیم."

"آلیسون؟ ما از همان ابتدا می دانستیم که چه دروازه بانی به خدمت گرفته ایم. و مطمئنا او از آن موقع پیشرفت هایی هم داشته است. اما شخصیت او فراتر از حد انتظار مان است. شخصیت های خوبی در تیم داریم اما او بسیار ویژه و خاص است. او سطح تکنیک بالاتری پیدا کرده است و کار های سخت را طوری انجام می دهد که آسان به نظر برسند. اما به عنوان یک دروازه بان، یک اشتباه کوچک از سوی شما می تواند منجر به گل شود. البته می دانم که آلیسون هم به این چیز ها توجه نمی کند، پس من هم همین کار را می کنم. او یک پسر بی نظیر و دروازه بان فوق العاده است. همه اینها به شخصیتش بر می گردد، او یک فرد آرام، اهل خانواده و یک دوست خوب است. او به آسانی هیجان زده نمی شود و فوتبال را به خوبی درک می کند. دوران حرفه ای او با خیلی از بازیکنان متفاوت بوده است، در 18 سالگی زیاد مورد توجه نبود اما حالا در چنين جایگاهی قرار دارد. همه اینها به درک او از چگونه فوتبال بازی کردن بر می گردد. خوشحالی پس از گل او و صلاح؟ این دو در موقعیت خاصی قرار داشتند. صلاح هنگام زدن ضربه کرنر در گوشه محوطه حضور داشت و احتمالا آلی اولین‌ کسی بود که می توانست ببیند او در آفساید نیست. آنه در رم هم با یکدیگر همبازی بودند و به خوبی همدیگر را می شناسند."

"نا امیدی چمبرلین از تعویض ؟از خودش پرسیده ام و می گوید که اوضاعش رو به راه است. این طبیعی است که یک بازیکن بخواهد تمام طول 90 دقیقه در زمین بازی کند. او بازیکن مهمی برای ماست. الکس برخوردی داشت و کمی پس از آن لنگ می زد و ما مجبور شدیم این تصمیم را بگیریم."

"تاثیر از دست رفتن قهرمانی فصل پیش در قدرت ذهنی مان در این فصل؟ فکر نمی کنم تاثیر زیادی داشته باشد. چیزی که از فصل پیش آموختیم این بود که ما یک تیم فوتبال خوب هستیم. قهرمانی در لیگ برتر به خیلی چیز ها از جمله نگرش،ویژگی ها و توانایی ها بستگی دارد. روی این مسائل کار کردیم و کاری با جدول فصل پیش نداشتیم. "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала