Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر ورزشی بایرن: "ما اطمینان داریم که اودریوزولا به کیفیت تیم کمک می کند"

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آلوارو اودریوزولا بازیکن رئال مادرید Russia World Cup Spain Training
آلوارو اودریوزولا بازیکن رئال مادرید  Russia World Cup Spain Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اودریوزولا مدافع راست رئال مادرید لحظات قبل رسما به طور قرضی به بایرن پیوست و تا پایان فصل در این تیم خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، آلوارو اودریوزولا مدافع راست رئال مادرید چند دقیقه قبل با قرارداد قرضی تا پایان فصل راهی باشگاه بایرن مونیخ آلمان شد.

این مدافع 24 ساله پس از گذراندن آزمایش پزشکی، قرارداد خود را در دفتر مرکزی بایرن امضا کرد و از امروز تمریناتش با بایرن را آغاز خواهد کرد.

کارل-هاینز رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ در این باره گفت: "پس از بحث های داخلی ما توافق كردیم كه خواسته های سرمربی "هانسی فلیك" را در تقویت دفاع دنبال كنیم و تصمیم گرفتیم كه برای آلوارو اودریوزولا برویم. ما از امضای این قرارداد خوشحال هستیم و از رئال مادرید برای مذاکرات دوستانه و مشارکت تشکر می کنیم".

حسن صالحامیدشیچ مدیر ورزشی این باشگاه گفت: "ما اطمینان داریم که آلوارو اودریوزولا به کیفیت تیم کمک خواهد کرد. من بسیار خوشحالم که کاملاً مثل او پیدا کردیم."

اودریوزولا در تابستان سال 2018 از باشگاه زادگاهش "رئال سوسیداد" به مادرید رفت و در اولین فصل حضور خود با "لوس بلانکوس" در جام جهانی باشگاه ها پیروز شد. وی برای تیم ملی اسپانیا چهار بازی نیز انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала