Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی، ژیرو ... گزینه های مدنظر سولسشر به جای راشفورد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با مصدومیت راشفورد، حالا اوله گونر سولسشر سرمربی من یونایتد به دنبال پیدا کردن جانشین این بازیکن است.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود شکست 2-0 مقابل لیورپول در یکشنبه شب، خبر بدتر برای منچستریونایتد در نیمه دوم به دست آمد که مشخص شد مارکوس راشفورد در استراحت دچار شکستگی استرس مضاعف شده و حدود دو ماه از این بازی ها به دور خواهد بود.

دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جایگزین راشفورد از بورسیا دورتموند میاید

اوله گونر سولسشر از آن زمان تاکنون از فضایل یافتن راه حل های داخلی برای بحران آسیب دیدگی صحبت کرده، به احتمال زیاد میسون گرین وود و خوان ماتا در هفته های آینده بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، با این وجود هنوز 5 بازیکن وجود دارد که باشگاه می تواند هدف خود را برای کمک به سهولت در بازیابی آنها قرار دهند.

بسیار غیرممکن است که منچستریونایتد بتواند مهاجمی را وارد کند و به دلیل مصدومیت راشفورد، اشتیاق عمومی کمی برای انجام این کار نشان داده ولی با این وجود آنها را به خوبی خدمت می کنند تا حداقل به برخی از بازیکنان بازار نگاه کنند.

 

ادینسون کاوانی:

ستاره اروگوئه ای ابراز تمایل کرده برای ترک پاری سن ژرمن و پیوستن به اتلتیکو مادرید، اما با این وجود که لوس کلچونروس برای فروش وجوه خود راهی برای فروش نکرده، گلزن سابق ناپولی علاقه باشگاه لیگ برتری را جلب می کند.

کاوانی یک گلزن اثبات شده است و گزینه دیگری را به یونایتد می دهد اما چنین تمایل او برای پیوستن به اتلتیکو است، این تقریبا یک فرد غیر شروع کننده است.

 

الیویه ژیرو:

مهاجم سابق چلسی نزدیک به اینتر در ارتباط بوده است، اما تا زمانی که این توافق نامه تمیز نشده باشد، همیشه فرصتی برای باشگاه دیگر وجود دارد که بتواند از آن استفاده کند.

او تجربه حضور در لیگ برتر را دارد و مهمتر از همه به صرفه خواهد بود، چیزی که مورد توجه سلسله مراتب منچستر یونایتد است.

 

کرزیستوف پیاتک:

حال اگر قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات، در واقع هرکدام از این نامها واقعاً شانس واقعی ورود به اولدترافورد را داشته باشند، آنگاه ستاره ملی پوش پولندی آن فرد است.

منچستریونایتد از آث میلان خواسته تا هنگامی که زلاتان ابراهیموویچ در سن سیرو حضور دارد، پیاتک را به بازار بیاورند تا اوضاع مربوط به این بازیکن را حفظ نماید.

بسیاری از تیم ها به بازیکنی علاقه دارند که بتواند با سهولت گل بزند اما اعتماد به نفس خود را از دست داده است. تاتنهام هاتسپور و استون ویلا به هم پیوند خورده بودند اما او هنوز در حال انتقال نیست.

 

فرناندو یورنته:

این بازیکن اسپانیایی با بازگشت به تاتنهام هاتسپور مشخص شده تا بتواند به جای هری کین مصدوم بازی کند اما او نیز به منچستریونایتد کمک می کند و لیگ برتر را به خوبی می شناسد.

 

لوکا یوویچ:

رئال مادرید این بازیکن 22 ساله را به عنوان وارث کریم بنزما جذب کرد، اما ستاره صربستانی به اندازه مورد نظر زیدان در این فصل حضور پیدا نکرده است.

زین الدین زیدان به او اعتماد نکرده و دیدن وی در بازار قرضی غیرممکن نیست.

قادر به بازیابی فرم خود در چنین باشگاه بزرگی چون یونایتد فاجعه ای برای بازیکن سابق اینتراخت فرانکفورت نخواهد بود، با این حال رئال مادرید به عنوان یک باشگاه هنوز در حال شرط بندی او است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала