Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه از بین مسی و رونالدو الگویش را انتخاب کرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن از بین دو ابر ستاره دو دهه‌ی اخیر فوتبال جهان یکی را به‌عنوان الگوی فوتبالی‌اش انتخاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه، ستاره 21 ساله فوتبال دنیا که در فصل 20-2019 عملکرد بسیار خوبی در پاری سن ژرمن داشته، مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داد و ابتدا درباره مارکو وراتی، هم‌تیمی ایتالیایی خود صحبت کرد:

"مارکو یک پدیده است و این برای همه مسئله آشکاری است. از وقتی که در پاری سن ژرمن هستم، وراتی بازیکنی بوده که بیش از همه مرا تحت تاثیر قرار داده است. وراتی بازیکنی بسیار عالی است که حضور او سرمایه‌ای مهم برای پاری سن ژرمن به شمار می‌رود."

امباپه درباره کریستیانو رونالدو و زین الدین زیدان، دو الگوی دوران کودکی خود گفت:

"اگر فرانسوی باشید، قطعا با داستان افسانه‌ای زیدان رشد می‌کنید و بزرگ می‌شوید. الگوی دیگر من کریستیانو رونالدو است که به اندازه کافی خوش‌شانس هستم تا بتوانم در حال حاضر با او رقابت کنم. "

مهاجم جوان تیم ملی فرانسه درباره این که آیا بیشتر از رونالدو الهام می‌گیرد یا مسی، افزود:

"همین حالا برای این که دوران فوتبالی مشابه مسی داشته باشم، دیر شده است چون اگر می‌خواستم مثل مسی باشم باید در موناکو می‌ماندم. با تمام احترام نسبت به مسی، من از دوران فوتبالی کریستیانو رونالدو الهام گرفته‌ام."

وی درخصوص یوونتوس، یکی از مدعیان این فصل لیگ قهرمانان اروپا که رونالدو را هم در اختیار دارد، اظهار کرد:

"یوونتوس امسال نیز مثل سال‌های گذشته در کنار سایر مدعیان، مدعی قهرمانی در اروپا است و مائوریتزیو ساری، فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد. یوونتوس در سال‌های اخیر که به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، چیزی برای رقم زدن تفاوت‌ها کم داشت اما آن‌ها با داشتن رونالدو، این عامل را هم در اختیار دارند. "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала