Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی 2 – آرسنال2؛ زور لمپارد به آرتتا نرسید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آرسنال
آرسنال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال چلسی در بازی هفته 24 لیگ برتر، حریفش آرسنال را نتوانست شکست بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال چلسی و آرسنال در بیست و چهارمین هفته از بازی های لیگ برتر فوتبال انگلستان از ساعت 12:45 سه شنبه شب به وقت کابل با هم مصاف دادند که سرانجام این دیدار با حساب 2-2 پایان یافت.

در این بازی که با حضور 40577 تن هوادار در ورزشگاه استمفورد بریچ شهر لندن انجام شد، طی آن بازی در نیمه اول بیشتر به نفع شیران لندن دنبال می شد که در دقیقه26 دیویدلوییز روی اشتباه هم تیمی اش مصطفی، کارت سرخ گرفت و تیمش را ده نفره ساخت و در دقیقه 28، جورجینهو پشت توپ ایستاد و پنالتی به دست آمده را به گل بدل کرد تا نیمه اول 1-0 به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم آرسنال پیش کشید و توسط مارتینلی در دقیقه 63 به گل تساوی رسید، بازی می رفت که آرسنال گل دیگری به ثمر برساند ولی آزپلکویتا بار دیگر چلسی را پیش انداخت. جایی که او در دقیقه 84 روی پاس هودسون اودوی گلزنی کرد.

در ادامه آرسنالی ها که بازی را شکست خورده می دیدند، حملات شان را بیشتر ساختند تا اینکه بلرین روی پاس توریرا در دقیقه 87 همه چیز را به تساوی کشید.

نتیجه تا پایان 2-2 دنبال شد تا دو تیم در نهایت به تقسیم امتیاز بپردازند.

با این نتیجه چلسی 40 امتیازی شد و همچنان در رده چهارم ماند، و آرسنال نیز با اضافه کردن یک امتیاز، 30 امتیازی شده و در رده دهم جا خوش کرد.

نتایج سایر بازی های انجام شده:

بورنموث 3 برایتون 1

استون ویلا 2 واتفورد 1

اورتون 2 نیوکاسل 2

شفیلد 0 سیتی 1

کریستال پالاس 0 سوتهمپتون 2

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала