Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت مهره تاثیرگزار «گواردیولا» به ترکیب اصلی سیتی‌زن‌ها

© Sputnik / Егор Еремов /  مراجعه به بانک تصاویر لاپورت
لاپورت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع 31 ساله منچسترسیتی پس از 143 روز مصدومیت به ترکیب این تیم برگشت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "اسکای اسپورت"، مدافع فرانسوی که در 31 آگست در هفته چهارم مقابل برایتون از ناحیه زانو مصدوم شده بود پس از 143 روز بار دیگر به ترکیب سیتیزن‌ها بازگشت. سه شنبه در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی در بازگشت لاپورت به ترکیب خود مقابل شفیلد یونایتد به برتری رسید.

لاپورت - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مصدومیت لاپورت دلیل بالاتر بودن شانس قهرمانی لیورپول نسبت به سیتی

بازگشت لاپورت به ترکیب من‌سیتی باعث شد تا این تیم بتواند مقابل شاگردان کریس وایلدر کلین شیت کند. اتفاقی که در 5 بازی گذشته شاگردان پپ رخ نداده بود.  آنها ابتدای هفته مقابل کریستال پالاس در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کردند تا اختلاف در صدر بیشتر شود. لاپورت تاثیرات فراوانی در تیم پپ گواردیولا دارد. زمانی که وی در ترکیب حضور دارد آمار دفاعی سیتیزن‌ها به مراتب بهتر است.

همین عامل باعث شد تا پپ پس از بازی مقابل شفیلد به بازگشت لاپورت واکنش نشان دهد و وی را بهترین چپ‌پای مدافع وسط جهان نام دهد. منچسترسیتی فصل پیش با درخشش لاپورت در تمام فصل 23 گل خورده در حالی که امسال تا هفته بیست و چهارم بدون مدافع فرانسوی 24 گل دریافت کرده است. آماری که به شدت نشان می‌دهد علت اختلاف زیاد سیتی و لیورپول در خط دفاعی شاگردان پپ وجود دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала