در امریکا دلیل حضور نیروهای امریکایی در سوریه را اعلام کردند

CC0 / Staff Sgt. Jacob Connor / 5th Special Forces Group (Airborne)در امریکا دلیل حضور نیروهای امریکایی در سوریه را اعلام کردند
در امریکا دلیل حضور نیروهای امریکایی در سوریه را اعلام کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات سوریه نمی‌توانند "مدیریت موثر" در مبارزه با گروه تروریستی داعش را تامین کنند، بدین لحاظ نیروهای امریکایی به حضور شان در منطقه ادامه می‌دهند – جنرال امریکایی.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال الکس گرینکویچ، معاون فرمانده عملیات مبارزه با داعش که توسط ائتلاف به رهبری ایالات متحده امریکا راه‌اندازی شده است، گفت: "برای نابودی کامل داعش نیاز به مدیریت موثر است، و من مطمئن نیستم که این رژیم (مقامات سوریه) آنرا تامین کرده بتوانند".

خروج نیروهای امریکا از سوریه - اسپوتنیک افغانستان
خروج نیروهای امریکا از سوریه

این جنرال امریکایی این اظهارات را روز چهارشنبه در یک نشست خبری در جواب به اینکه نیروهای ائتلاف چه زمان و تحت چه شرایطی سوریه را ترک خواهند کرد، بیان کرد.

قابل ذکر است که گروه تروریستی داعش در سال ۲۰۱۴، مناطق زیاد سوریه و عراق را تحت کنترول خود درآورد. در حال حاضر قسمت بزرگی از خاک سوریه توسط نیروهای ارتش سوریه و نظامیان روسی از وجود تروریستان پاک شده است.

ایالات متحده امریکا و متحدانش از سال ۲۰۱۴ بدینسو در سوریه و عراق عملیات نظامی علیه داعش را به راه انداخته است. این در حالیست که عملیات نظامی امریکا و متحدانش بدون توافق با مقامات رسمی سوریه آغاز شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала