Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو بالاتر از مسی، پنجمین گولزن برتر تاریخ شد+عکس

© AP Photo / Antonio CalanniJuventus' Cristiano Ronaldo smiles during a friendly soccer match between the Juventus A and B teams, in Villar Perosa, near Turin, Italy, Sunday, Aug.12, 2018
Juventus' Cristiano Ronaldo smiles during a friendly soccer match between the Juventus A and B teams, in Villar Perosa, near Turin, Italy, Sunday, Aug.12, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو با گولزنی برابر پارما در این هفته، از جرارد مولر آلمانی گذشت و پنجمین گولزن برتر تاریخ شد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو پس از پیروزی یونتوس برابر پارما که در آن بازی موفق به گولزنی شد، در بازی برابر رُم نیز گولزنی کرد و به رکورد جدیدی دست یافت.

رونالدو در 1،029 بازی در بالاترین سطح به آمار 737 گول حیرت انگیز دست یافته است و با عبور از جرارد مولر به پنجمین گولزن تاریخ مبدل شده است، اما، بازیکنانی چون پوشكاش، پله، روماریو و جوزه بیکان را بالاتر از خودش می بیند.

مهاجم سابق منچستریونایتد و رئال مادرید با دو گول برابر پارما از جرارد مولر، اسطوره آلمان عبور کرد و رکورد او را به نام خودش ساخت.

رونالدو در این رده بندی بهترین گولزنان تاریخ، بالاتر از مسی نیز قراردارد. در این رده بندی کاپیتان بارسلونا در  رده هفتم قراردارد.

بیکان به 805 گول در نفر نخست این رده بندی است و نفرات بعدی به ترتیب روماریو با 772 گول دوم، پله با 767 گول سوم، پوشکاش با 746 گول چهارم، رونالدو با 737 گول پنجم،  مولر با 735 گول ششم و لیونل مسی با 717 گول در رده هفتم قرار دارند.

رونالدو در حال حاضر با نفر نخست 68 گول فاصله دارد و با توجه به درخشش و توانایی های این بازیکن ممکن به رده نخست نیز دست یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала