Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری به مادر رونالدو: تشکر از اینکه فرزندی به مثل کریس به دنیا آوردی

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو- ساری
رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس پس پیروزی در جام حذفی مقابل رم به تمجید از فوق ستاره تیمش پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "رای اسپورت"، سرمربی یوونتوس پس از پایان بازی برابر رم در جام حدفی برابر رم به ستایش از ستاره پرتگالی تیمش پرداخت و ابراز امیدواری کرد که ششمین توپ طلا در انتظار او است. سرمربی یوونتوس در این خصوص اظهار داشت:«تشکر واقعی را نباید از رونالدو کرد بلکه باید از مادر او کرد که چنین چیزی را به وجود را آورد. رونالدو یک قهرمان است. می خواهیم به رونالدو کمک کنیم تا ششمین توپ طلایش را به دست آورد. همه ما خوشحال می شویم اگر او برنده توپ طلا شود».

Cristiano Ronaldo, futbolista portugués - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو باز هم خبرساز شد؛ خرید گران‌ترین اپارتمان پرتگال + عکس

رونالدو در این دیدار هم درخشید و توانست یکی از گل های خود را به ثمر رساند. برای هشتمین بازی پیاپی در رقابت های مختلف است که رونالدو موفق به گلزنی می شود. سرمربی بانوی پیش در ادامه صحبت‌هایش در مورد شرایط تمیش گفت:«در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم افت کردیم. تیم رم به راحتی می تواند دروازه حریفان را تهدید کند. آنها تیم باکیفیتی نشان داده اند. بوفون واکنش های از خود نشان داد که ارزش و توانایی او را نشان می دهد. او نشان داد که همچنان در شرایط خوبی به سر می برد و بسیار آماده است.

بخش پایانی صحبت‌هایی سرمربی یووه همچنان در مورد رونالدو بود، ساری این مورد بیان داشت:«رونالدو در وضعیت بدنی بسیار خوبی است و از نظر فکر و روانی هم بسیار عالی است. تنها ایرادی که از رونالدو می توان گرفت حضور کم رنگ او در کارهای دفاعی است و از دیگر لحاظ عالی است».

یوونتوس در یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا توانست با نتیجه سه بر یک رم را شکست دهد و به دور بعد راه پیدا کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала