Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فردیناند به سران یونایتد: یک تیم 600 میلیون پوندی نمی‌تواند به این حد بد بازی کند

© Sputnik / Алексей Дружинин /  مراجعه به بانک تصاویر ریو فردیناند
ریو فردیناند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطوره سابق منچستریونایتد پس از شکست این تیم برابر برنلی می‌گوید که از عملکرد شیاطین سرخ شرمنده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "بی‌بی‌سی"، ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد پس از شکست دیشب منچستریونایتد مقابل برنلی که در اولدترافورد و با نتیجه 2 - 0 اتفاق افتاد، ریو فردیناند اسطوره یونایتد گفت از تماشای عملکرد این تیم شرمنده شده و باورش نمی‌شد یک تیم 600میلیون پوندی تا این بد بازی کند.

منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Матч Манчестер Юнайтед - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شکست خانگی منچستریونایتد در شب بازگشت تاتنهام و لستر روی نوار پیروزی

شاگردان اوله گنار سولسشر در طول 90 دقیقه نمایش ضعیفی داشتند و چند روز بعد از شکست قبلی‌شان مقابل لیورپول شکست دیگری متحمل شدند. این برای یونایتد شکستی تاریخی هم بود چرا که برنلی شش دهه بود که نتوانسته بود آنها را در خانه‌شان شکست دهد. فردیناند که در پایان بازی با بی‌‌بی‌سی اسپورت گفتگو می‌کرد گفت:« می‌گویند این تیم 600 میلیون پوند هزینه کرده. برای چه هزینه کرده؟ من که نشانه‌ای از آن نمی‌بینم. من هیچ نشانه‌ای از این پول نمی‌بینم».

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:«راستش را بخواهید از دیدن بازی امروز شرمنده شدم. اینجا ایستادن و به عنوان یک یونایتدی صحبت کردن باعث شرمندگی است. البته نه فقط به خاطر عملکرد تیم، مساله این است که نمی‌دانم در بازی‌های بعدی چه اتفاقی قرار است بیفتد. من در این تیم ندیدم که برای خودش مسیر مشخص و هدف مشخصی داشته باشد و بگوید ما داریم تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم به فلان هدف برسیم. نه، من که چنین چیزی ندیدم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала