چند درصد امریکایی‌ها خواهان برکناری ترامپ هستند؟

© AP Photo / Evan Vucciچند درصد امریکایی‌ها خواهان برکناری ترامپ هستند؟
چند درصد امریکایی‌ها خواهان برکناری ترامپ هستند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس نظرسنجی افکار عمومی توسط خبرگزاری رویترز و شرکت تحقیقاتی ایپسوس، تعداد امریکایی‌های که خواهان برکناری دونالد ترامپ هستند تقریباً یک و نیم برابر بیشتر از کسانی است که می‌خواهند اتهامات علیه او برداشته شود.

به گزارش اسپوتنیک، در این نظرسنجی که توسط رویترز و ایپسوس انجام شد، 44 درصد امریکایی‌ها خواهان برکناری ترامپ استند، 15 درصد امریکایی‌ها اظهار داشتند که رئیس‌جمهور ترامپ باید بدون کنترول قانون توسط کنگره محکوم شود و 31 درصد دیگر می‌گوید که اتهامات علیه ترامپ باید کنار گذاشته شود.

در عین حال، 72 درصد امریکایی‌ها طرفدار شنیدن شاهدان در سنا استند. همچنان 70 درصد دیگر از پاسخ دهندگان امریکایی از بی‌طرفی بودن سناتورهای که نقش یک هیئت منصفه را در این روند (استیضاح وی) ایفا می‌کنند، پشتیبانی می‌کنند.

دو سوم از افراد مورد برسی استیضاح دونالد ترامپ گفتند که این روند را دنبال خواهند کرد، اما فقط 12 درصد روزانه این را انجام می‌دهند. این روزها بخش عمده کانال‌های خبری امریکایی به استیضاح آقای ترامپ اختصاص می‌یابد.

این نظرسنجی در روزهای 17 تا 22 جنوری سال رون  در سراسر امریکا انجام شد که در آن 1108 تا 1116 نفر  به سوالات مختلف پاسخ دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала