Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست خانگی منچستریونایتد در شب بازگشت تاتنهام و لستر روی نوار پیروزی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Матч "Манчестер Юнайтед" - ЦСКА
منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Матч Манчестер Юнайтед - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال منچستریونایتد به روند منفی خود مقابل رقبای کوچکش ادامه داد و شکستی دیگر را به چشم دید.

به گزارش اسپوتنیک، هفته بیست و چهارم لیگ برتر چهارشنبه شب با برگزاری 3 بازی ادامه پیدا کرد. در مهمترین بازی تیم منچستریونایتد میزبان برنلی بود که در نهایت با دو گل مغلوب این تیم شد. یونایتد با این باخت 34 امتیازی ماند و فاصله اش با چلسی به 6 امتیاز رسید.

یونایتد میزبان در دقیقه 25 روی پاس فن بیساکا صاحب فرصت خوبی شد اما ماتا در دهانه دروازه نتوانست ضربه خوبی بزند و این فرصت از دست رفت. یونایتد در دقیقه 33 صاحب موقعیت خوبی شد اما مارسیال در زدن ضربه تعلل کرد و مدافع برنلی توانست توپ را دور کند.

برنلی در دقیقه 39 روی ضربه آزاد ارسالی با اولین شوت خودش توسط کریس وود به گل رسید. برنلی در دقیقه 56 با شوت زیبای رودریگز موفق شد به گل دوم خودش هم دست یابد. مارسیال در دقیقه 74 از پشت محوطه قصد گلزنی داشت اما دروازه بان برنلی شوت او را به کرنر فرستاد.

در یکی دیگر از این دیدارها، تاتنهام در خانه 2 بر یک نوریچ را برد و با حضور مورینیو روی نیمکتش برتری را از سر گرفت. آلی در دقیقه 38 و مین در دقیقه 79 برای تاتنهام و پوکی در دقیقه 70 برای نوریچ گل زدند. تاتنهام با این برد 34 امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت.

در دیدار آخر هم لسترسیتی در خانه 4 بر یک وستهام را برد. بارنس در دقیقه 24، پریرا در دقیقه 45 و پرس در دقایق 81 و 88 برای لستر و نوبل در دقیقه 50 برای وستهام گل زدند. لستر با این برد 48 امتیازی شد و در رده سوم به تعقیب منچسترسیتی ادامه داد.نکته مهم این بازی، مصدومیت واردی، ستاره لسترسیتی در ابتدای بازی بود که به بیرون رفتن او از زمین انجامید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала