Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک مصدوم دیگر روی دست بارسلونا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر نتو
نتو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نتو، دروازه بان بارسلونا، احتمالا به دلیل پیچ خوردگی مچ پای خود در دیدار شب گذشته برابر ایبیزا در رقابت های جام حذفی اسپانیا مدتی را از میادین دور باشد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای اعلام کرد نتو مصدوم شده ولی شدت مصدومیت و مدت دور بودن او از میادین فردا مشخص خواهد شد. بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت های کوپا دل ری به مصاف ایبیرا رفت و موفق شد به سختی و با نتیجه 1 - 2 برابر این تیم به پیروزی برسد. نتو در صحنه درگیری با کلمنت لنگله، مدافع خودی، در دقیقه 50 دچار مصدومیت شد. دروازه بان 30 ساله برازیلی توانست تا پایان بازی در زمین حضور داشته باشد اما امروز تحت آزمایشات پزشکی قرار خواهد گرفت تا میزان مصدومیت او مشخص شود.

آبی‌اناری‌ها شب گذشته با دو گل دیرهنگام از آنتوان گریزمان موفق شد پیروز میدان شده و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند. این در حالی است که حریف بارسایی ها یک تیم دسته سومی بود اما به خوبی از امتیاز میزبانی استفاده کرده بود و موفق شد دروازه تیم رقیب را باز کرده و در طول بازی از تک گل خود محافظت کند اما در نهایت تسلیم قدرت ستاره های بارسلونا شد.

 این چهارمین حضور نتو در ترکیب بارسلونا از زمان حضورش در این تیم بود. او در تابستان امسال از والنسیا جدا شده و با امضای قراردادی رسمی به بارسا پیوسته بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала