Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باشگاه‌های اینتر و تاتنهام بر سر انتقال اریکسن به توافق رسیدند

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر کریستین اریکسن Russia World Cup Denmark Training
کریستین اریکسن  Russia World Cup Denmark Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از کش‌وقوس‌های بسیاری بر سرانتقال هافبک دنمارکی تاتنهام به اینتر، سرانجام این انتقال قطعی شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "سان" انگلیس، باشگاه‌های اینتر با تاتنهام بر سر انتقال کریستین اریکسن به توافق رسیده است. آنها 18 میلیون یورو به همراه پاداش به تاتنهام می‌پردازند. مذاکرات طولانی دو طرف در روز پنجشنبه به نتیجه نهایی رسیده است. قرارداد اریکسن با تاتنهام شش ماه دیگر منقضی می‌شود، و به این ترتیب او می‌تواند با اینتر بر سر قرارداد شخصی مذاکره کند. اینتر با او قراردادی تا سال 2024 به ارزش 8 میلیون یورو در هر سال امضا می‌کند.

کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توافق اینتر و اریکسن تا ساعاتی دیگر

در همین حال، روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد باشگاه بارسلونا به شکلی غیرمنتظره و دیرهنگام برای جذب کریستین اریکسن از تاتنهام اعلام آمادگی کرده و احتمالا قصد دارد نقشه‌های اینترمیلان را به هم بریزد. ولی با اینحال، میرر می‌گوید اریکسن به احتمال زیاد راهی اینتر خواهد شد. همچنین خبر رسیده بود که آبی‌اناری‌ها به دنبال این بازیکن است، اما نشریات ایتالیا گزارش داده‌اند که این خبر را دانیل لوی، رییس تاتنهام پخش کرده تا اینتر را مجاب به پرداخت مبلغ درخواستی کند.

با این که قرارداد او رو به پایان بود، تاتنهام حاضر نمی‌شد او را به قیمتی پایین‌تر از 20 میلیون یورو بفروشد. اینتر هم سرانجام موافقت آنها را با ارائه پیشنهاد 18 میلیون یورو + 2 میلیون یورو پاداش جلب کرد. گفته می‌شود اریکسن ممکن است در بازی یکشنبه اینتر مقابل کالیاری به ورزشگاه برود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала