Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه جدید منچستریونایتد برای جذب کاوانی

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد پروژه جدیدی را برای جذب مهاجم پاری‌سن‌جرمن روی دست گرفت.

بهگزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "تلگراف" انگلیس، باشگاه منچستریونایتد شرایط ادینسون کاوانی را زیرنظر دارد و در حال ارزیابی این موضوع است که آیا باید برای جذب این مهاجم اروگوئه‌‌ای اقدام کند یا خیر. پیش از این نیز شایعاتی در مورد علاقه‌مندی شیاطین سرخ به جذب مهاجم پاریسی‌ها مطرح شده بود. یونایتد در حالی قصد دارد با وسواس بیشتری نسبت به جذب کاوانی 32 ساله اقدام کند که اتلتیکومادرید نسبت به خدمت گرفتن این بازیکن وضعیت بهتری دارد.

World Cup - Round of 16 - Uruguay vs Portugal - Fisht Stadium, Sochi, Russia - June 30, 2018 Uruguay's Edinson Cavani scores their first goal  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاوانی برای بارسا فوق‌العاده خواهد بود+عکس

ادامه روند ناامیدکننده منچستریونایتد در رقابت‌های فصل جاری و مصدومیت‌ بازیکنانی مثل مارکوس رشفورد، پل پوگبا و اسکات مک‌تامینی سران این باشگاه را وادار کرده تا در این فصل نقل و انتقالات به فکر تقویت این تیم به خصوص در فاز هجومی بیفتند.  کاوانی 32 ساله که این فصل در کنار مصدومیت‌هایی که به آن دچار شده، به نوعی پشت مهاجمانی همچون نیمار، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی مانده، قراردادش با پاری‌سن‌جرمن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.

باشگاه‌هایی همچون چلسی، فلامنگو و چند باشگاه در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) از جمله باشگاه تازه تأسیس اینتر میامی هم وضعیت مهاجم پیشین ناپولی که بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری‌سن‌جرمن به شمار می‌رود را هم زیرنظر دارند. کاوانی که تاکنون در 292 بازی از رقابت‌های مختلف 198 گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده است، تاکنون با PSG به پنج قهرمانی در لوشامپیونه، چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه، پنج قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه و چهار قهرمانی در سوپرجام فرانسه دست یافته است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала