Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان نامزد سرمربیگری خروس‌ها شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس فدارسیون فوتبال فرانسه فاش کرد که زین‌الدین زیدان، سرمربی کنونی رئال مادرید را برای هدایت تیم ملی‌ فرانسه در نظر گرفته‌ است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "آ.اس" انگلیس، نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که او و همکارانش در فدراسیون فوتبال این کشور، زیدان زیدان را از گزینه‌های مورد نظرشان برای هدایت «خروس‌ها» پس از پایان کار دیدیه دشان در این تیم انتخاب کرده‌‌اند. زیدان اواخر فصل گذشته به رئال مادرید برگشت و دومین دوره مربیگری‌اش در تیمی که با آن قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شد را آغاز کرد. او تا پایان فصل 2022 - 2021 با کهکشانی‌ها قرارداد دارد یعنی همان زمانی که قرارداد دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به پایان می‌رسد.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
زیدان به دنبال پادشاهی در اسپانیا

لوگرائه درباره برنامه فدراسیون فوتبال فرانسه برای کادر فنی تیم ملی این کشور پس از پایان قرارداد دشان اظهار داشت:«روزی که دشان تصمیم به رفتن بگیرد یا قراردادش تمدید نشود، اگر زیدان در آن زمان آماده باشد، او سرمربی تیم ملی خواهد بود. ما جام جهانی 2022 قطر را پیش رو داریم که دیدیه تا آن زمان هست و شاید بعد از آن هم بمانم. من از در حال حاضر نمی‌توانم دباره اینکه در آن زمان چه اتفاقی خواهد افتاد نظر بدهم.

دشان که از سال 2012 هدایت تیم ملی فرانسه را برعهده داشت و سال 2018 با این تیم قهرمان جام جهانی شد، ماه گذشته قراردادش را یک سال تمدید کرد و به این ترتیب تا پایان جام جهانی 2020 با این تیم خواهد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала