Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: اختلاف امتیاز لیورپول با دیگر تیم‌ها را فراموش کرده‌ام

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ سرمربی لیورپول Футбол. Лига Европы. Матч "Рубин" - "Ливерпуль"
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول Футбол. Лига Европы. Матч Рубин - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ اعلام کرد اختلاف امتیاز بزرگ لیورپول نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری را فراموش کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول با نتیجه 2 بر 1 موفق به شکست ولورهمپتون شده و اختلاف امتیاز با سایر تیم های لیگ برتر را در عدد 16 حفظ کردند.

تیم فوتبال لیورپول   Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول بدون توقف؛ قلعه گرگ‌ها هم فتح شد + خلاصه بازی

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در نشست خبری پس از این گفت:«آخرین بار چه زمانی فشار بر روی ما بالا بود؟ امسال؟ پارسال؟ انسان ها اینگونه هستند. در موردش فکر نمی کنم. باید می پرسیدم چند امتیاز اختلاف داریم، زیرا هر هفته فراموش می کنم. می دانم یکشنبه با شروبری، چهارشنبه با وستهام و شنبه هفته آینده نیز با تیم دیگری بازی خواهیم داشت. در طول یک هفته سه بازی باید انجام دهیم که بسیار زیاد است. می دانم که مانه را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و این تنها فشاری است که احساس می کنم. هیچ چیز دیگری به من فشار وارد نمی کند».

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید همچنین در مورد وضعیت مهاجم سنگالی تیمش که به دلیل مصدومیت در دقیقه 33 جای خود را با تاکومی مینامینو داد، گفت:«می‌دانم که ما سادیو مانه را به خاطر مصدومیت همسترینگ از دست دادیم. این چیزی است که در حال حاضر می‌دانم. این تنها فشاری است که در حال حاضر روی من است و مابقی چیزها فشاری نیست».

لیورپول در هفته بیست‌وچهارم انگلیس به برتری 2 بر یک مقابل ولورهمپتون دست یافت و پس از تیم‌های ناتینگهام فارست، آرسنال، چلسی و هادرزفیلد تاون تبدیل به پنجمین تیم تاریخ این رقابت‌ها شد که به رکورد 40 بازی بدون شکست رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала