Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاکو: انسان روشنفکری هستم و با هیچ‌یک از مربیانم مشکل نداشته‌ام

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لوکاکو
لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روملو لوکاکو، مهاجم بلجیمی اینتر می‌گوید که او در طول دوران فوتبالش با هیچ‌‍یک از مربیانی که داشته به مشکل برنخورده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "اسکای اسپورت"، روملو لوکاکو، مهاجم بلجیمی در تابستان امسال با قرارداد 5 ساله و به ارزش 65 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو پداش‌های درنظر گرفته شده به باشگاه ایتالیایی اینتر پیوست.

لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تخت‌خواب 90هزار یورویی لوکاکو، سوژه خنده هم‌تیمی‌هایش شد + عکس

لوکاکو در صحبت با شبکه "اسکای اسپورت" در پاسخ به این پرسش که کدام مربی تاکنون بهترین بازی‌ها از او گرفته اند، اظهار داشت:« به نظرم روبرتو مارتینز، رونالد کومان، و حالا هم آنتونیو کونته. به نظرم ژوزه مورینیو اگر بازیکنانی که می‌خواست را در اختیار داشت، می‌توانست بهتر از این‌ها عمل کند. همچنین باید از استیو کلارک اسم ببرم که در 19سالگی به من فرصت آن را داد که در لیگ برتر بازی کنم.»

مهاجم بلژیکی نراتزوری در ادامه صحبت‌هایش افزود:«من انسان روشنفکری هستم و به عنوان یک فوتبالیست هر آنچه که سرمربی از من بخواهد را انجام می‌دهم. هیچگاه با هیچیک از مربیانی که داشته‌ام به مشکل نخورده‌ام که این حرفه‌ای‌گری و تمایل به کار من را نشان می‌دهد».

بخش پایانی صحبت‌های این مهاجم 26 ساله اینتر درباره جدایی‌اش از فوتبال باشگاهی انگلیس است. او در این خصوص اظهار داشت:«سال گذشته از لحاظ حرفه‌ای سال سختی برایم بود، چون اوضاع آنطور که می‌خواستم پیش نمی‌رفت و من عملکرد خوبی ارائه نمی‌دادم، از این‌رو به این نتیجه رسیدم که تغییری در دوران حرفه‌ای‌ام و محیط کاری‌ام به وجود بیاورم».

لوکاکو این فصل روی فرم و شکلی فوق‌العاده‌ای قرار دارد و آمار 18 گل‌زده و 4 پاس‌گل را در 26 بازی از رقابت‌های مختلف با پیراهن اینتر به نام خود به ثبت رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала