نماینده خاص امریکا: تاکنون هیچ مذاکره معناداری با عراق انجام نشده است

© Sputnik / Mikhail Turgiev /  مراجعه به بانک تصاویر نماینده خاص امریکا: تاکنون هیچ مذاکره معناداری با عراق انجام نشده است
نماینده خاص امریکا: تاکنون هیچ مذاکره معناداری با عراق انجام نشده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نمانیده خاص ایالات متحده امریکا در امور سوریه می گوید که تاکنون مذاکرات معناداری میان امریکا و عراق انجام نشده است.

به گزارش اسپوتینک، جیمز جفری، نمانیده خاص ایالات متحده در امور سوریه می گوید که تاکنون هیچ مذاکره معناداری بین امریکا و دولت عراق انجام نشده است.

پنتاگن: امریکا پلان خروج از عراق را ندارد - اسپوتنیک افغانستان
پنتاگن: امریکا پلان خروج از عراق را ندارد

او در مورد عدم مذاکرات معنادار گفت: " ما باور نداریم که نیروها خود را پس بگیریم، بلاخره این تصمیم عراق در مورد حضور آینده امریکا و ائتلاف است. ما این را تشخیص داده ایم هر نوع مذاکراتی که دولت عراق بخواهد با ما در مورد خروج نیروهای امریکایی انجام دهیم، به نظر ما باید تمام طرف های روابط ما را تحت پوشش خود قرار دهند. فراتر از سوال حضور نیروهای ما، فراتر از مسئله تضمین امنیت در منطقه، جنگیدین با گروه تروریستی داعش. این بر مدرن سازی بلند مدت نیروهای مسلح عراق، برنامه های منطقه ای، پشتیبانی دیپلماتیک و مالی از عراق و سایر موضوعات تأثیر می گذارد".

او با تائید مشوره با ناتو برای گسترش نقش اتحاد آن در منطقه گفت: "ما با ینس استولتنبرگ دبیر کال ناتو همکاری می کنیم تا اطمینان حاصل شود که این اتحاد می تواند به دعوت رئیس امریکا برای تقویت ناتو در عراق و دیگر نقاط خاور میانه پاسخ دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала