Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشرف حکیمی: همیشه رویایم بازی کردن در رئال بوده است

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOبازیکنان رئال مادرید
بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع کناری بوروسیا دورتموند از علاقه خود برای بازگشت به رئال مادرید سخن به میان آورد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید است و به صورت قرضی در بوروسیا دورتموند بازی می‌کند. حکیمی که تا پایان فصل جاری با دورتموند قرارداد دارد تاکید کرد که دوست دارد به رئال برگردد.

بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اشرف حکیمی بهترین بازیکن جوان سال 2019 افریقا شد + عکس

این بازیکن مراکشی پس از پیروزی تیمش برابر کلن اظهار داشت:«نمی‌دانم که در پایان فصل چه اتفاقی خواهد افتاد. بعدا در این زمینه صحبت خواهیم کرد. من شرایط خوبی در بوروسیا دورتموند دارم و خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می‌رود. هنوز 4 ماه دیگر با دورتموند قرارداد دارم و می خواهم بهترین نمایش خود را داشته باشم».

وی در مورد رویایش در مورد حضور در رئال گفت:«همیشه رویایم بازی کردن در تیم بزرگسالان رئال بوده است. همیشه رویایم تقابل با بهترین بازیکنان دنیا بوده است. زیدان؟ او کسی بود که به بازیکنی که امروز هستم، تبدیل کرد. آیا چیزی بهتر از درس گرفتن از یکی از بهترین بازیکنان تاریخ وجود دارد؟».

رئال با جدایی آلوارو اودریزولا الان تنها یک مدافع راست دارد که او هم کارواخال است و به نظر می‌رسد که زیدان در تابستان با بازگشت اشرف حکیمی موافقت کند آن هم با توجه به آمادگی بسیار بالایی که این بازیکن دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала