Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال در عطش هافبک؛ ستاره رئال پاسخ منفی داد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر ایسکو
ایسکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسنال برای تقویت تیمش به دنبال ستاره اسپانیایی رئال مادرید بود، اما جواب رد او توپچی‌ها را سراغ گزینه‌های دیگری فرستاد.

به گزارش  و به نقل از نشریه "دیلی میل" انگلیس، باشگاه آرسنال با پیشنهاد 47میلیون یورویی امید زیادی داشت که بتواند ایسکو را جذب کند. اما هم خود ایسکو با این انتقال مخالفت کرد و هم باشگاه مادریدی اعلام کرد او را با قیمتی کمتر از 80میلیون یورو نخواهد فروخت. قیمتی که باعث شد آرسنال سراغ گزینه‌های بعدی برود.

رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
هافبک های پنج ستاره رئال: کاسمیرو، کروس ، مودریچ، والورده و ایسکو

توپچی‌ها حالا باید از بین فابین رویز و توماس لمار یک نفر را جذب کنند. هرچند فابین رویز برپسب قیمتی معادل ایسکو دارد و بعید است با پیشنهادی زیر 80میلیون یورو ناپل را ترک کند. از سوی هم باشگاه لیورپول خواهان جذب یک هافبک جدید است که دو گزینه اصلی‌شان ملی‌پوش اسپانیا هستند.

روزنامه «سان» انگلیس روز گذشته خبر داد، مصدومیت‌های پرتعداد در خط هافبک باعث شده یورگن کلوپ در پی جذب یک هافبک جدید باشد. در ماه‌های اخیر فابینیو، نبی کیتا، ژردان شکیری، جیمز میلنر و الکس اوکسلید چمبرلین به دلیل فشار مسابقات مصدوم شده‌اند. ایسکو هافبک تکنیکی رئال‌مادرید گزینه اول لیورپول است که برای او پیشنهاد 60 میلیون پوندی ارائه خواهند کرد. در صورتی که رئالی‌ها با انتقال ایسکو موافقت نکنند، گزینه بعدی فابین روییز هافبک ناپولی خواهد بود. بازیکنی که از بارسلونا و رئال‌مادرید هم پیشنهاد دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала