Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوون: بازیکنان در یونایتد پسرفت می‌کنند، به الکسیس و دی‌ماریا نگاه کنید+عکس

© AP Photo / Kin CheungBritish former football player Michael Owen, who joined Global Crypto Offering Exchange (GCOX) as a celebrity, private investor and member of its Board of Advisors, speaks during a news conference in Hong Kong
British former football player Michael Owen, who joined Global Crypto Offering Exchange (GCOX) as a celebrity, private investor and member of its Board of Advisors, speaks during a news conference in Hong Kong - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایکل اوون، بازیکن پشین یونایتد معتقد است که بازیکنان در یونایتد از رشد می‌مانند.

به گزارش اسپوتنیک، در سال های اخیر منچستریونایتد بازیکنان خوبی را از باشگاه های مختلف به خدمت گرفته است، اما این بازیکنان پس از یک فصل خواهان خروج از یونایتد شده اند که به نمونه های بارز آن می توان به دی ماریا، الکسیس سانچز و لوکاکو اشاره کرد.

مایکل اوون، ستاره سابق این باشگاه معتقد است، که بازیکنان در یونایتد پسرفت می کنند، از رشد باز می مانند و از اهداف باشگاه پا پس می کشند.

اوون به شبکه تولیدی لیگ برتر گفت:« فکر می کنم در یونایتد بازیکنان از رشد می مانند و همین باعث می شود آن ها عقب نشینی کنند. به الکسیس نگاه کنید او برای سه فصل یکی از بازیکنان خوب لیگ برتر بود و به یک باره اینقدر بد شد. بازیکنانی که به این باشگاه آمده اند، بد نبوده اند، رفته رفته بد شده اند و این تصادف نیست. دی ماریا نمونه دیگر از آن بازیکنان است. دلیل این موضوع رنج آور، تاکتیک های مختلف و بازیکنان مختلف است. همین حالا بروید بازیکنی را بین 100 تا 200 میلیون بخرید، اما این فایده ندارد و پول شما هدر خواهد رفت. این مشکل خیلی بزرگ است و باید به آن پرداخته شود.»
View this post on Instagram

A post shared by Gambling.com (@gamblingdotcom) on

این در حالیست که یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هم به دنبال بازیکنانی است و می خواهد دو  خرید داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала