ژیرینوفسکی: انتشار ویروس در چین تحریکات امریکاست

© Sputnik / Evgenia Novojina /  مراجعه به بانک تصاویر ژیرینوفسکی: انتشار ویروس در چین تحریکات امریکاست
ژیرینوفسکی: انتشار ویروس در چین تحریکات امریکاست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر دموکرات‌های روسیه گفته است انتشار ویروس کرونا توسط امریکا برای عقب زدن چین است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر ژیرینوفسکی، رهبر حزب لیبرال دموکرات‌های روسیه در دیدار با دانش‌آموزان و معلمان مؤسسه تمدنهای جهان، اظهار کرده است که انتشار این ویروس در چین تحریک امریکا است.
ژیرینوفسکی، گفت:"ویروس یا تحریک؟ امریکا از چین ترس دارد و نمی‌خواهد که جمهوری خلق از آنها بالایی بگیرد یا در سطح آنها باشند."
به گفته رهبر حزب لیبرال، این چندمین بار است که چین به چنین تحریکاتی مقابل می‌شود. بطور مثال «آنفولانزای مرغی و گوشت گاو انگلیس».
سیاست‌مدار روسی، گفت:« ظرف 3 ماه همه چیز به پایان می‌رسد. این یک انگیزش بود. دواها به فروش رسید و برخی افراد میلیاردر شدند. که آنها عمدتا در سوئیس زندگی می‌کنند.»
یادآوری می کنیم، که اواخر ماه دسامبر سال 2019، مقام های چین از شیوع یک نوع «پنومونی» -ذات‌الریه ناشناخته صحبت کردند. متخصصان اعلام کردند، که این بیماری نوع جدید ویروس کرونا است. این ویروس خانواده ای تشکیل شده از بیش از 30 ویروس است که به 2 زیر خانواده تقسیم می‌شوند.
براساس آخرین اطلاعات، شمار جان باختگان به 41 و مبتلایان در چین از 1300 نفر فراتر رفته است.
این ویروس در خارج از کشور چین نیز گسترش یافته است، موارد عفونت در کوریای جنوبی، جاپان، ایالات متحده، فرانسه، نپال، ویتنام، سنگاپور، تایلند و استرالیا ثبت شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала