Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افغانستان – پاکستان؛ تقابل حیثیتی ببرهای آبی در قاره سیاه

© Photo / ACBتیم ملی کریکت زیر 19 سال افغانستان
تیم ملی کریکت زیر 19 سال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ملی پوشان کریکت زیر 19 سال افغانستان در جام جهانی این رشته برابر پاکستان به میدان خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی کریکت زیر19 سال افغانستان در چهارمین بازی خود در رقابت های جام جهانی این رشته به میزبانی آفریقای جنوبی و البته یک چهارم نهایی برابر رقیب سنتی و نام آشنای خود (پاکستان) روز جمعه وارد میدان بازی خواهد شد.

این بازی ضمن آنکه برای بازیکنان نوجوان کشور چالش حیثیتی و جدی  تلقی می شود، همچنان پیروزی در آن حفظ روند شکست ناپذیری و موفق آمیز ببرهای آبی در بازی های جام جهانی خواهد بود.

ملی پوشان کریکت زیر 19 سال کشور در بازی های جام جهانی که با دو پیروزی و یک تساوی از گروپ چهارم (D) صعود کرد اکنون در یک چهارم نهایی این بازی ها با تیم دوم گروه سوم (C) رقابت خواهد کرد تیمی که در این بازی ها تا کنون دو پیروزی و یک تساوی را به ثبت رسانده است.

 

تیم ملی کریکت زیر 19 سال افغانستان:

افغانستان در این رقابت ها که نسبت به حریفان مقتدرانه عمل کرده، به توانایی توپ اندازیِ توپ اندازان خود اتکا کرده و دو حریفش را با اختلاف سنگین از پیش رو برداشته و تنها در بازی سوم برابر کانادا (به دلیل ریزش باران) مساوی کرده، که در دو بازی نخست شفیق الله غفاری (توپ انداز چرخشی کشور)  با رقم زدن 11 ویکت، بهترین بازیکن مسابقات بوده و حضور او روحیه بلندی برای ببرهای آبی خواهد بود.

در مورد بازی پیش رو فرحان زاخیل (سرتیم) و رییس احمدزی (مربی تیم ملی) اطمینان داده اند که ملی پوشان زیر 19 سال کشور تیم پاکستان را شکست خواهند داد. آنان دلیل حضور توپ اندازان سریع را در ترکیب حریف می خوانند که در آفریقای جنوبی نتیجه نمی دهد و در سوی مقابل در ترکیب افغانستان "توپ اندازان چرخشی" توانمند بازی خواهند کرد که مناسب زمین های آفریقای جنوبی بوده و این امر زمینه پیروزی ببرهای آبی را فراهم خواهد کرد.

ملی پوشان افغان در دو بازی اول شان به ترتیب برابر آفریقای جنوبی با اختلاف 7 ویکت (در بازی افتتاحیه) و برابر امارات متحده عربی با اختلاف 160 دوش به برتری رسیده و مقتدرانه تا یک چهارم نهایی پیش آمده است.

 

تیم ملی کریکت زیر 19 سال پاکستان:

تیم ملی زیر 19 سال پاکستان در سه بازی اخیر خود دو دیدار را به برتری رسیده و تنها یک بازی را مساوی کرده است.

البته برای بازی پیش رو نوازخان مهم ترین بازیکن پاکستان محسوب می شود که توپ انداز سریع بوده و تا کنون (طی یک بازی) 5 ویکت کسب کرده و پاکستان هم روی او حساب ویژه دارد.

این دو تیم قرار است روز جمعه 31 جنوری 2020 از ساعت 12:30 بعد از ظهر با هم در "بنونی" مصاف خواهند داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала