امریکا به متحدانش: در حوزه نظامی از روسیه یاد بگیرید

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر امریکا به متحدانش: در حوزه نظامی از روسیه یاد بگیرید
امریکا به متحدانش: در حوزه نظامی از روسیه یاد بگیرید  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده امریکا در اروپا می‌گوید که متحدین واشنگتن که به دنبال تقویت ظرفیت‌های دفاعی خود با منابع محدود استند باید نمونه‌ای از روسیه بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، «جمیز فوگو» فرمانده نیروی دریایی امریکا در اروپا در مصاحبه که با Defense Writers Group انجام داد گفت که هم پیمانان کشور که به دنبال تقویت ظرفیت‌های نظامی خود با پول کم استند باید از روسیه یاد بگیرند.

توافقنامه روسیه و ترکیه بر سر اس-400 تکمیل شد - اسپوتنیک افغانستان
توافقنامه روسیه و ترکیه بر سر اس-400 تکمیل شد

مصاحبه وی در ماه دسمبر سال گذشته انجام شده بود ولی رسانه‌ها فقط تازه به سخنان وی توجه کردند.

وی گفت: «من به متحدان و شرکای خود می‌گویم، اگر شما از نظر منابع محدود استند و در عین حال می‌خواهید از ساحل خود محافظت کنید، پس به این فکر کنید که روس‌ها با کمک سیستم‌های A2/AD (عدم دسترسی و مانور)  چه کاری انجام می‌دهند. و شما هم سیستم‌های مشابه را بدست آورید. مانند مین‌های باهوش، راکت‌های کروز ضدکشتی، رادارهای ساحلی».

A2/AD محدویت و منوعیت دسترس و مانور- مفهوم ممانعت از دشمن (معمولاً مجموعه‌از از سلاح) با ایجاد خطر بیشتر برای استقرار یا حرکت نیروهای خود در یک منطقه حفاظت شده.

به گفته این نشریه روسیه سیستم‌های دفاع هوایی (اس-400 و اس-300) را در مرزهای شرقی خود مستقر کرده است و همچنان سیستم‌های راکتی ضدکشتی، راکت‌های کروز و بالستیک خود رد کالینینگراد مستقر کرده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала