پالیسی ملی حفاظت از کودکان ساخته خواهد شد

© Sputnik / TAZIMپالیسی ملی حفاظت از کودکان ساخته خواهد شد
پالیسی ملی حفاظت از کودکان ساخته خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار داد با ارزش ۳۵۴ هزار و ۵۲۱ دالر امریکایی از سوی این وزارت با یک انستیتوت کانادایی به نام آی‌بی‌سی‌آر به امضا رسید و قرار است یک پالیسی ملی برای حفاظت از کودکان ساخته شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرنامه، وزارت کار و امور اجتماعی اعلام کرده است که یک پالیسی جامع و ملی در راستای حفاظت از کودکان در افغانستان به همکاری فنی یونیسف با قرارداد انستیتوت آب بی سی آر و با مشورت تمامی نهاد ملی و بین المللی ساخته می شود.

غلام حیدر جیلانی، معین امور اجتماعی این وزارت افزود: " پالیسی ملی محافظت از اطفال در روشنایی قانون حمایت از اطفال ساخته خواهد شد و در این پالیسی به تمامی بخش‌های اطفال آسیب پذیر و حقوق آنان توجه جدی می شود".

خشونت علیه زنان و کودکان افزایش یافته است - اسپوتنیک افغانستان
خشونت علیه زنان و کودکان افزایش یافته است

جیلانی افزوده است که هدف از برگزاری این نشست، شریک ساختن اطلاعات فشرده و پیرامون پروژه و تهیه پالیسی ملی حفاظت از کودکان و کارهایی که تاکنون صورت نگرفته است می باشد.

قرار داد این پروژه با ارزش 354 هزار و 521 دالر امریکایی از سوی یک انستیتوت کانادایی به نام آی‌بی‌سی‌آر به امضا رسیده است با توجه به این قرارد یک پالیسی ملی برای حفاظت از کودکان ساخته می شود.

بر اساس این پالیسی، سیستم مدیریت موجود قضایای محافظت از کودکان و همچنان این انستیتوت کانادایی در بخشی های ظرفیت سازی کارمندان شبکه حفاظت از کودکان، سیستم تقویت مدیریتی کار خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала