Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی در مادرید؛ ستاره PSG آزمایش پزشکی داد

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روخی بلانکوس با توجه به تساوی امشب، شدیدا به یک مهاجم در نوک خط حمله نیاز دارد.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکومادرید امشب در زمین خودی برابر حریفش تن به تساوی بدون گل داد تا نیاز سمیئونه به کاوانی بیشتر به چشم آید اما طبق گزارشات موجود در فرانسه، ادینسون کاوانی مهاجم پی اس جی نیز در مادرید بود و در جریان بازی این تیم، تحت آزمایش صحی قرار گرفت.

توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش جالب توخل به جدایی کاوانی

اتلتیکو تلاش کرد تا تکذیب کند که کاوانی یک بار مورد آزمایش پزشکان این باشگاه قرار گرفته، اما این بازیکن 32 ساله پس از پیروزی پی اس جی در نیمه نهایی کوپا د فرانس در ورزشگاه ریمز با فشار کشاله ران روبرو شد و بیرون رفت. از زمان بهبودی از ناحیه ران در اکتبر، کاوانی دید که مائورو ایکاردی نسبت به او بیشتر بازی کرده و وی در دو بزی اخیر لیگ تنها 7 دقیقه بازی کرده است.

 

PSG از هزینه کاوانی بودجه نمی گیرد

انتقال وی در جنوری راه حل مناسبی برای هر دو طرف است: کاوانی در پایان فصل از قرارداد خارج می شود و مشتاق حضور بیشتر در ترکیب اتلتیکو است که در این هشت بازی به مشکل روبرو بوده و در آخرین بازی خود نیز نتوانسته حتی یک گل بزند.

در دو دیدار لالیگا مادریدی ها به شدت نیاز دارند تا یک گلزن اثبات شده را به خدمت بگیرند.

با این حال پس از ارائه پیشنهاد 15 میلیون یورویی اتلتیکو، PSG در انتظار پیشنهاد بهتر است. پاریسی ها عجله ای ندارند که از گلزن رکورددار خود خداحافظی کنند و توخل علاقه دارد او را به عنوان پوششی برای ایکاردی حفظ کند.

تیم سمیئونه موفق شده در 21 بازی لیگ فقط 22 بار به گل برسد. فقط ایبار، وایادولید، سلتا، لگانس و اسپانیول تعداد کمتری گل زده اند. یک آسیب دیدگی طولانی مدت در مورد دیگو کاستا و مهارت اخیر الورو موراتا در این مسئله نقش داشته اما هیچکدام از بازیکنان تیم سیمئونه جان نگرفته اند. بعد از موراتا، بالاترین گلزن تیم آنخل کوره آ با 5 گل است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала