کمبود لباس محافظ در برابر کروناویروس در چین

© REUTERS / CNSphotoکمبود لباس محافظ در برابر کروناویروس در چین
کمبود لباس محافظ در برابر کروناویروس در چین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون وزیر صنعت و اطلاع رسانی چین از کمبود لباس محافظ در برابر کروناویروس خبر داد.
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از 2000 نفر گذشت  - اسپوتنیک افغانستان
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از 2000 نفر گذشت

به گزارش اسپوتنیک، وانگ جیانگ پینگ معاون وزیر صنعت و اطلاع رسانی چین گفت، که مقام های چینایی می گویند که برای محافظت از کروناویروس نیاز به خرید لباس حفاظت بیولوژیکی پزشکی از خارج است.

به گفته وی ، شهر هوبی به 100 هزار مجموعه لباس در روز - حدود 3 میلیون در هر ماه نیاز دارد.

وی گفت:- "تنها 40 شرکت در چین در 14 ولایت کشور می توانند لباس هایی را تولید کنند، که مطابق با استانداردهای ملی باشد. ظرفیت تولید کل آنها حدود 30 هزار چنین لباس در روز است. پس از ترمیم 40٪ تولید، ما تنها نیمی از نیازهای خود را برآورده می کنیم".

به گفته وی، طرف چینایی اقداماتی را برای افزایش تولید تا 100٪ اتخاذ می کند و تنظیماتی را برای محصولات صادراتی برای مصارف داخلی انجام خواهد داد.

جیانگ پینگ تأکید کرد:- "علاوه بر این، ما به همکاری های بین المللی امیدوار هستیم و در حال حاضر اقدامات لازم را برای اطمینان از تأمین منابع خارج از کشور برای تأمین تقاضا انجام می دهیم".

براساس آخرین داده ها، شمار بیماران آلوده با نوع جدیدی از كروناویروس در چین تا 1975 افزایش یافته است ، 56 مورد مرگ گزارش شده است.

به گفته کمیته بهداشتی دولت چین، توانایی گسترش کروناویروس جدید در حال افزایش است، شیوع این بیماری وارد مرحله پیچیده تری شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала