Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره رئال: مسی با استعدادتر از رونالدو است+عکس

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گوتی، اسطوره باشگاه رئال مادرید معتقد است که لئو مسی با استعدادتر از کریستیانو رونالدو است.

به گزارش اسپوتنیک، مقایسه کریستانو رونالدو لیونل مسی، حتی به رفتن این بازیکن به لیگ ایتالیا به پایان نرسیده و هنوز هم این بازیکن به هم مقایسه می شوند.

گوتی از بازیکن رئال مادرید آخرین فردی است که این دو بازیکن را مقایسه کرده است و لیونل مسی را با استعدادتر از رونالدو عنوان کرده است.

خوزه ماریا گویتیرز در این مورد به رسانه ها گفت:«مسی هر وقت به میدان میرود، یک اتفاق خوب می افتد و من یک بازیکن را می شناسم که موفقیت های بزرگی از خودش به جا می گذارد و او بدون شک مسی است. من مسی را به رونالدو ترجیح می دهم، اما او نیز کارهای ارزشمندی انجام داده است و او بازیکن بزرگی است، اما به اندازه مسی استعداد ندارد.رونالدو تمام کننده خوبی است و جاه طلب است. او در زمان مسی به 5 توپ طلا رسیده و این نشان دهنده تلاش و مبارزاتش است. رونالدو در بازی های بزرگ، کارهای بزرگ انجام می دهد.»
View this post on Instagram

A post shared by Real Madrid Peña Baku 🇦🇿 (@pena.baku) on

این در حالیست که گوتی پس از آمدن رونالدو به رئال مادرید از این تیم جدا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала