بازداشت هفت تن در پیوند به قضیه بدرفتاری جنسی در لوگر

© Sputnikلوگر
لوگر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوولان لوی سارنوالی افغانستان می‌گویند که در پیوند به بدرفتاری جنسی دانش‌آموزان در ولایت لوگر ۱۸ تن شناسایی شده که از این میان هفت تن شان بازداشت شده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی یک، جمشید رسولی، سخنگوی لوی سارنوالی جمهوری اسلامی افغانستان گفته است که از میان هفت نفری که بازداشت شده اند دوسیه دو تن شان به محکمه فرستاده شده و بررسی‌ها در مورد پنج نفر باقی مانده در حال تکمیل شدن است و به زودی به محکمه فرستاده خواهد شد.

لوگر - اسپوتنیک افغانستان
مدارک آزار جنسی کودکان در لوگر به دست کمیسیون حقوق‌بشر رسید

آقای رسولی افزود که حکم بازداشت ۱۱ تن دیگر نیز از سوی لوی سارنوالی صادر شده است.

او همچنان افزود که تاکنون کدام مورد جرمی از سوی کدام منسوب معارف در جریان بررسی‌ها، شواهد و مدارکی بدست نیامده است اما به گفته‌ی او، بررسی‌های بیشتر به گونه‌ی جدی در این زمینه ادامه دارد.

قابل ذکر است که در ماه عقرب سال جاری روزنامه‌ی گاردین گزارشی را به نشر رساند که در آن ادعا شده بود که در حدود ۵۴۶ دانش‌آموز پسر در ولایت لوگر از سوی معلمان، دانش‌آموزان بزرگتر و افراد با نفوذ در این ولایت مورد بدرفتاری جنسی قرار گرفته اند.

پس از آن رئیس جمهور غنی دستور بررسی این رویداد را داد و لوی سارنوالی کشور نیز در ماه قوس یک هیاتی را به منظور تحقیق در این مورد تعیین کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала