Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امروز، روز سرنوشت‌ساز برای انتقال رودریگو به بارسلونا خواهد بود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رودریگو مورنو
رودریگو مورنو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تمامی تلاش‌های بارسلونا یافتن جایگزین برای لوییس سوارز است. رودریگو مورنو از گزینه‌های کلیدی برای مهاجم اروگوئه‌ای آبی‌اناری‌ها است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "اسپورت"، بارسلونا نمی‌خواهد تا آخرین ثانیه‌های پایانی نقل و انتقالات صبر کند؛ از همین‌رو، امروز یک روز سرنوشت ساز برای علاقه بارسا به رودریگو خواهد بود , بارسا در صورتی این معامله را انجام میدهد که والنسیا با شرایط اقتصادی و پیشنهاد خرید بارسا کنار بیاید , باید دید که این خرید از طریق بند خرید اجباری خواهد بود یا یکسری بندهای جدید دیگر اما در هر صورت با خط خوردن رودریگو بارسا اولویت های دیگری هم در بازار دارد.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سرمربی باسلونا: رودریگو؟ همه بازیکنان خوب را دوست دارم

 بارسا از هفته گذشته با استفاده از روابط خوب خود با خورخه مندس و همچنین روابط خوب این نماینده با رییس والنسیا وارد مذاکره با این تیم شده است. هدف کاتالانی‌ها خرید بازیکن با بند خرید اجباری بوده است اما زمان پرداخت این مبلغ هم بسیار مهم است چرا که وانلنسیا در فکر بازگرداندن پالکو آلکاسر است و برای همین به پول نیاز دارد والنسیا میخواهد در ژوئن این انتقال را انجام دهد و بارسا بنظر باید پول را همان موقع به والنسیا بدهد , فعلا چیزی مشخص نیست اما امروز پاسخ رئیس والنسیا پیتر لیم در این باره به بارسا خواهد رسید تا تکلیف این انتقال مشخص شود

خود رودریگو با بارسا به توافق کامل رسیده است و در این باره مشکلی ندارد او میداند که این فرصت در زندگی او تکرار نشدنی است و به علاوه بارسلونا می‌خواهد بازیکنی را جایگزین سوارز کند که با شرایط لالیگا کاملا آشنایی داشته باشد چرا که فرصتی برای کسب تجربه وجود ندارد و از سوی دیگر سایر تیم ها در این مقطع فصل حاضر به فروش بازیکنان خود بخصوص مهاجمین خود نیستند . اما بارسا حمایت و پشتیبانی رودریگو را داشت و برای همین وارد مذاکره با والنسیا شده است. بنظر می‌رسد که پیوستن رودریگو به بارسا قطعی است و انتشار خبر آن بزودی اعلام خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала