امریکا می تواند بر ایران حمله نماید

© Photo / Public DomainB-21 Raider
B-21 Raider - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تورن جنرال دیوید دپتلا: امریکا می تواند با طیارات بمب افگن استراتیژیکی ایران را هدف قرار دهد.

به گزارش اسپوتنیک، تورن جنرال متقاعد امریکائی اظهار داشته است که قوای هوایی ایالات متحده می تواند با کمک یک بمب افکن استراتژیک B-21 حمله سریع و مرگبار را بر ایران انجام دهد.

دیوید دپتلا  معاون موسسه تحقیقات هوا- فضائی میچل و سابق معاون آمر قرارگاه کشف هوایی قوأ هوایی ایالات متحده اطمینان داد که از بمب افکن های استراتژیک B-21 Raider و همچنین طیارات جنگی نسل پنجم امریکایی مانند F-22 Raptor و F-35 Lightning II می توان علیه تهران استفاده کرد. چنین ضربه باعث جلوگیری از جنگ بزرگ در منطقه میگردد.

بمب افکن استراتژیک B-52H  - اسپوتنیک افغانستان
امریکا آمادگی حمله بر ایران را می گیرد

دیوید دپتلا تورن جنرال متقاعد به این عقیده است، در صورت درگیری مسلحانه با ایران ، B-21 ها می توانند 'ضربه ای سریع و کشنده' را بر دشمن تحویل دهند و از این طریق از ضررهای احتمالی جلوگیری کنند. این طیارات یکجا با طیارات هجومی غیر قابل دید، می توانند زیرساخت های کلیدی ایران را به سرعت نابود کنند. او معتقد است كه ایران قادر به تحمل جنگ مستقيم با ​​امريكا را ندارد، اما اين امكان را دارد كه خسارات وارد كند.

دیوید دپتلا به عنوان تهدید اصلی، راکت های بالستیک و کروز ایران، هواپیماهای بدون سرنشین، هواپیماهای جنگی سرنشین دار و یک اردوی سایبری را نام برد. دپتولا همچنین به تأسیسات دافع هوا ایران اشاره کرد. وی گفت: 'در صورت استفاده درست از طرح، آن می توان منجر به سقوط اقتصاد ایران، شکست نیروهای نظامی آن، تضعیف برنامه های هستوی و سرکوب تأثیر منطقه ای آن گردد.'

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала