Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدینیو: انتظار یک رونالدوی جدید را داشته باشبد

© Саид Царнаев /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدینیو Футбол. РФПЛ. Матч "Ахмат" - "Амкар"
رونالدینیو Футбол. РФПЛ. Матч Ахмат - Амкар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدینیو، ستاره پیشین سلسائو، گابریل مارتینلی را رونالدوی آینده فوتبال جهان توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "تلگراف" انگلیس، رونالدینیو، ستاره نام‌دار فوتبال جهان به تمجید از ستاره برازیلی آرسنال پرداخت و او را رونالدوی آینده فوتبال جهان عنوان کرد.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
رونالدینیو: "لئو همه چیز را دارد، او به من احتیاج نداشت."

 رونالدینیو در این مورد اظهار داشت:«مارتینلی من را یاد رونالدو می‌اندازد. رونالدو در اولین فصل خود در اروپا توانست 30 گل در یک فصل به ثمر برساند و همه می‌پرسیدند این بازیکن 18 ساله برازیلی کیست؟ استعداد داشتن یک مساله است و اعتماد به نفس همراه با استعداد یک مساله دیگر و هر دوی این چیزها در مارتینلی دیده می‌شود و به همین خاطر عقیده دارم آینده بسیار روشنی در انتظار او است و طبیعی است که مردم برازیل از دیدن بازی‌های او هیجان زده شوند».

گابریل مارتینلی، جوانترین گلزن تیم آرسنال در این فصل توانسته است بدرخشد. او در بازی برابر چلسی در غیاب امریک اوبامیانگ محروم خود را نشان داد و یکی از زیباترین گل‌های این فصل آرسنال را به ثمر رساند. مارتینلی که برای تیم زیر 23 ساله‌های برازیل نیز بازی کرده است، پاسپورت ایتالیایی دارد و این بدان معناست که او می‌تواند برای تیم ملی ایتالیا نیز در آینده بازی کند و هنوز تصمیم خود را برای بازی در تیم ملی نگرفته است.

مارتینلی با گلزنی در آخرین دیدار تیمش شمار گل‌های خود برای آرسنال را دو رقمی کرد و تبدیل به نخستین بازیکن آرسنال پس از نیکولاس آنلکا شد که به این رکورد می‌رسد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала