Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی سه‌شیرها گزینه جدید منچستریونایتد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر گرت ساوتگیت
گرت ساوتگیت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پس از یورو 2020 گرت ساوت‌گیت را استخدام کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از " دیلی میل"، با توجه به اینکه شرایط شیاطین‌سرخ تحت هدایت سولشائر خوب نبوده و باشگاه از عملکرد این مربی نروژی راضی نیست در پی انتخاب یک جانشین برای او هستند. در حالی که نام‌هایی مثل مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام و مکس آلگری سرمربی سابق یوونتوس پیش از این مطرح شده بود، حالا گفته می‌شود گرت ساوت‌گیت هم گزینه مربیگری منچستریونایتد است.

مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سرمربی اخراجی تاتنهام، گزینه شماره یک یونایتد برای جانشینی سولسشر

ساوت‌گیت باید سه‌شیر را در یورو 2020 هدایت کند و پس از آن باشگاه منچستریونایتد برای استخدام او اقدام خواهد کرد. البته ساوت‌گیت با اتحادیه فوتبال انگلیس قرارداد دارد. شکست اخیر و 2-0 منچستریونایتد مقابل برنلی باعث شد که انتقادات از اوله گنار سولسشر به اوج خو برسد. پس از شروع درخشان این مربی، حالا شرایط برای او دشوار شده و به نظر می رسد که شیاطین سرخ از فرم خوب خود فاصله گرفته اند.  

گرت ساوتگیت مربی فوتبال زادهٔ 3 سپتامبر 1970 اهل کشور انگلستان است که سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال انگلستان را در کارنامهٔ خود دارد. او در تاریخ 12 دسامبر 1995 نخستین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال پرتگال انجام داد و با حضور در 57 بازی ملی، در تاریخ 31 مارچ 2004 واپسین بازی ملی‌اش را در برابر تیم ملی فوتبال سویدن برگزار کرد. این بازیکن توانسته در بازی‌های ملی، 2 گل به ثمر برساند. اکثر فوتبال دوستان گرت ساوتگیت را به خاطر از دست دادن پنالتی مقابل آلمان در جام ملت‌های اروپا 1996 به خاطر دارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала