Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت دورتموند و سه تیم انگلیسی بر سر جذب هافبک یوونتوس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر امره جان
امره جان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه دورتموند و سه باشگاه انگلیسی تاتنهام، آرسنال و منچستریونایتد برای جذب ستاره آلمانی و ترک‌تبار یونتوس دست به کار شدند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "بیلد" آلمان، باشگاه ایتالیایی یوونتوس اخیرا اعلام کرده که این باشگاه برای فروش امره جان، مدافع آلمانی این تیم مصمم است و اگر پیشنهادی در حدود 30 میلیون یورویی دریافت کند با فروش او موافقت خواهد کرد. این هافبک آلمانی در سال 2018 به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست و تا سال 2022 با این تیم قرارداد.

امره جان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رضایت خاطر یوونتوس از جدایی امره جان و دی‌شیلیو

بر اساس گزارش این روزنامه، احتمال پیوستن امره جان به باشگاه دورتموند بیشتر از سایر باشگاه‌ها است. در این میان، سه باشگاه انگلیسی آرسنال، منچستریونایتد و تاتنهام هم خواهان جذب او هستند. تنها مشکل این باشگاه‌ها دستمزد بالای جان در یوونتوس است که به هفته‌ای 300هزار یورو بالغ می‌شود. دورتموند با پرداخت مبلغ مورد نظر باشگاه یوونتوس مشکلی ندارد ولی پرداخت دستمزد 300هزار یورو در هفته به امره جان برایش دشوار بوده و در عوض تمایل دارد دستمزد او را به هفته‌‌ای 200هزار یورو کاهش دهد.

 سه باشگاه انگلیسی دیگر هم با این دستمزد مشکل دارند و به نظر می‌رسد امره جان باید با کاهش دستمزد خود در فصل آینده کنار بیاید. امره جان در سال 2018 از لیورپول راهی یوونتوس شد اما در این تیم ایتالیایی به دلیل مصدومیت‌های بی‌شمار کمتر به میدان رفت و اکنون به نظر می‌رسد از شرایط خود در این تیم خسته شده و قصد ترک یووه را دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала