Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارتومئو: مسی هر وقت خواست می تواند از بارسا برود

© AFP 2023 / Josep LAGO لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر عامل بارسلونا می‌گوید که فوق ستاره تیمش هر زمانی که بخواهد، می‌تواند از بارسا جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه مارکا، جوزپ ماریا بارتومئو، مدیرعامل باشگاه بارسلونا، تایید کرد که این تیم در تلاش است که رودریگو مورنو، مهاجم والنسیا، را به خدمت بگیرد. او در بخش دیگری از صحبت‌هایش همچنین تاکید کرد که لیونل مسی می تواند هر زمان بخواهد از نیوکمپ برود. بارتومئو در پیوند شایعاتی که اخیرا پیرامون جدایی مسی از این باشگاه به گوش می رسد نیز گفت:«او می تواند هر زمان خواست از بارسلونا جدا شود. رابطه او با بارسلونا همیشگی است. هنوز زمان زیادی برای فوتبال بازی کردن در این تیم دارد. لیونل مسی به زودی از این تیم جدا نخواهد شد.»

آرتورو ویدال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ویدال بهترین یاور مسی در بارسا+عکس

مصدومیت لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا شرایط را برای کاتالانی‌ها پیچیده کرده است. سوارز عمل جراحی روی زانوی خود انجام داده و احتمالا تا پایان فصل جاری رقابت های اروپایی نمی تواند به ترکیب این تیم بازگردد. همین موضوع باعث شده که مدیران و کادر فنی بارسا در تلاش برای جذب یک مهاجم جدید و جانشین بازیکن اروگوئه ای خود باشند تا در ادامه فصل در کنار لیونل مسی و آنتوان گریزمان مثلث هجومی این تیم را تشکیل دهد.

در همین راستا، نام های زیادی در هفته‌های اخیر برای انتقال به نیوکمپ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد اما به نظر می رسد که گزینه رودریگو مورینو از همه جدی تر باشد. بارتومئو در پاسخ به پرسشی در این رابطه گفت:«ما درباره بازیکنان سایر تیم ها صحبت نمی کنیم. اما رودریگو یکی از گزینه های محتمل برای مربیان است. یک جانشین به زودی به تیم اضافه خواهد شد. نمی دانم که این بازیکن از بارسلونای بی خواهد بود یا از خارج باشگاه می آید. من بازیکنان زیادی را دوست دارم.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала