Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا از جذب گل‌زن آرسنال نا امید شد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч "Боруссия (Дортмунд) - "Краснодар"
اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч Боруссия (Дортмунд) - Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش‌ها، سران باشگاه بارسلونا امیدی برای جذب پیر امریک اوبامیانگ ندارد و همه تلاش‌های شان را وقف ستاره ولنسیا کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "دیلی میل" انگلیس، ابی‌اناری‌ها از جذب ستاره آرسنال دست کشیده اند. اکنون تمامی تلاش آنان جذب رودریگو مورنو، ستاره ولنسیا است. هدف اساسی کاتالانی‌ها یافتن جایگزین برای لوییس سوراز، مهاجم اروگوئه‌ای شان است. دیلی میل مدعی شده که در نهایت مذاکرات دو طرف به نتیجه نرسید تا بارسلونا همه امیدهایش به جذب اوبامیانگ را پایان یافته تلقی کرده و حالا تمام تمرکزش را برای جذب رودریگو بسیج کند.

پیر امریک اوبامیانگ - اسپوتنیک افغانستان
PSG به جمع مشتریان اوبامیانگ اضافه شد

سران باشگاه انگلیسی برای واگذاری اوبامیانگ به بارسلونا در ماه جنوری تقاضای 60 میلیون یورو کرده بود که با مخالفت مدیریت بارسلونا روبه‌رو شد. این خبر مسلما برای اوبامیانگ ناراحت‌کننده خواهد بود چرا که او از وضعیت خود در باشگاه آرسنال ناراضی است و امید زیادی به انتقال به بارسلونا بسته بود. در این میان دیلی میل خبر میدهد که آرتتا دوست ندارد که اوبامیانگ از آرسنال جدا شود.

از سوی هم در صورت انتقال ادینسون کاوانی به اتلتیکومادرید، احتمال انتقال اوبامیانگ به پاری‌سن‌جرمن وجود دارد. در انگلیس توافق بارسلونا با اوبامیانگ را تکذیب میکنند ولی آنها میدانند که اوبامیانگ درصورت پیشنهاد بارسلونا، دوست دارد به نیوکمپ منتقل شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала