محب: بیجا شدگان داخلی به خاطر داعش در جوزجان به خانه های شان بر خواهند گشت

© دفتر مشاور امنیت ملی محب: بیجا شدگان داخلی به خاطر داعش در جوزجان به خانه های شان بر خواهند گشت
محب: بیجا شدگان داخلی به خاطر داعش در جوزجان به خانه های شان بر خواهند گشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور امنیت ملی افغانستان در سفر به شمال این کشور گفت، که بیجا شدگان داخلی به خاطر داعش در جوزجان، دوباره به مناطق اصلی‌شان بر خواهند گشت.
دیدار محب با جنرال دوستم در پیوند به اوضاع امنیتی شمال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
دیدار محب با جنرال دوستم در پیوند به اوضاع امنیتی شمال افغانستان

به گزارش اسپوتنیک، دفتر شورای امنیت ملی افغانستان امروز سه شنبه (8 دلو) نوشت: داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان امروز در دیدار با مردم ولایت جوزجان گفت: خانواده‌های که به خاطر تهدیدات و خطرات داعش بیجا شده بودند دوباره به مناطق اصلی‌شان برخواهند گشت.
مشاور امنیت ملی در نشستی با بزرگان و متنفذین شبرغان و ولسوالی‌های منگیجیک، قوش‌تپه و درزاب اطمینان داد که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به اساس خواست مردم علیه تروریستان عملیات نموده و این مناطق را امن نمایند.

در ادامه خبرنامه آمده است، که مردم جوزجان به مشاور امنیت ملی گفته اند، که خواست‌های اساسی آن‌ها تأمین امنیت، صلح، بازگشایی راه‌های مواصلاتی، گسترش ساحات امن، بهبود حکومت‌داری محلی، اشتغال‌زایی و توجه حکومت به خانواده‌های شهدا و زخمیان می‌باشد.
آن‌ها افزودند، که از شماری ولسوالی‌های ولایت جوزجان مردم بخاطر حضور داعش مناطق‌شان را ترک نمودند و حالا از حکومت می‌خواهند تا در برگشت دوباره شان همکاری لازم نماید.
در اخیر این دیدار، مشاور امنیت ملی پس بعد از شنیدن خواست‌های مردم به اداره محلی سفارش داد تا زمینه مشورت با مردم را به وجود آورده و در راستای عرضه خدمات، امنیت، صلح و حکومت‌داری محلی همواره نظریات مردم را گرفته و در زمینه اجراات نمایند وی حمایت مردم را در تأمین امنیت و صلح به عنوان عنصر کلیدی یاد نمود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала