Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا جایگزین سوارز را پیدا کرد

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش اعلام کرد که او بازیکنی را به جای مهاجم اروگوئه‌ای شان پیدا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "آ.اس"، مراسم گالا موندو شب گذشته برگزار شد و  فرانک دی یانگ از بارسا برنده جایزه رپسول و لئو مسی از بارسا برنده بهترین بازیکن لالیگا شده است. بارتومئو به نماینده از لئو مسی این جایزه را دریافت کرد چرا که لئو در مراسم حضور نداشت. او در این مراسم به چند سوال هم پاسخ داده است.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سرمربی باسلونا: رودریگو؟ همه بازیکنان خوب را دوست دارم

او که درباره امضای قرارداد با رودریگو صحبت کرد، گفت:«او گزینه روی میز است تا جانشین لوییس سوارس شود.بارتومئواو گزینه روی میز است تا جانشین لوییس سوارز شود». بارتومئو مذاکره باشگاه بارسلونا و والنسیا در رابطه با مهاجم اسپانیایی را تایید کرد. با این حال به نظر نمی‌رسد به آسانی توافق صورت پذیرد. تیم کاتالانی می خواهد به صورت قرضی با رودریگو قرارداد امضا کند و قصد ندارد در قرارداد بندی باشد که مجبور به خرید این بازیکن شود.

 این در حالی است که والنسیا خواهان 60 میلیون یورو برای این بازیکن در این ماه یا تابستان است. رودریگو از لحاظ عملکرد با سوارس فاصله زیادی ندارد و تنها گزینه بارسا برای تقویت خط حمله‌اش محسوب می‌شود. امضای قرارداد با لائوتارو مارتینس بعید به نظر می‌رسد و در مورد گزینه‌های دیگری همچون اوبامیانگ و الیور ژیرو باشگاه کاتالانی سکوت کرده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала