Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین ببازد، اخراج می‌شود!

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورتیکه سرمربی بارسلونا تغییرات جدی و زودهنگام در این تیم ایجاد نکند، برکناری او دور از تصور نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت "گل"، شکست اخیر بارسلونا سبب شده که احتمال برکناری زود هنگام کیکه ستین از نیمکت آبی‌اناری‌ها افزایش پیدا کند. سرمربی بارسا اگر به زودی تغییرات جدی در این تیم ایجاد نکند ممکن است خیلی زودتر از حد تصور از نیمکت این تیم کنار برود.

کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستین: برخی نکات را نتوانسته‌ام به درستی شرح دهم+عکس

 اگرچند بار دیگر از این اتفاق‌ها بیفتد خیلی زودتر از آنچه تصورش را کند، به روستا باز می‌گردد. بارسلونای او در مستایا با 2 گل شکست خورد اما ممکن بود شش بار دروازه‌اش باز شود. اخراج ارنستو والورده در میانه فصل وقتی تیم در صدر جدول لالیگا قرار دارد و به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته، یک قمار بزرگ بود و می‌تواند به یک فاجعه تبدیل شود.

 ستین فصل پیش با رئال بتیس در رده دهم جدول لالیگا قرار گرفت و بارسلونای او تنها یک لیونل مسی و مارک آندره‌تر اشتگن اختلاف دارد با تیمی که به نظر می‌رسد قابلیت تکرار همان نتیجه را دارد. بارسولنا پنجشنبه در یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی اسپانیا با لگانس بازی دارند و مسابقه لیگ قهرمانان با ناپولی نزدیک می‌شود، فصل بارسلونا در هفته‌های پیش‌رو تعریف می‌شود و شاید تجربه ستین به یک فاجعه ختم شود. این مربی برای اجرایی کردن ایده‌هایش به زمان نیاز دارد؛ متاعی که در بارسلونا بسیار کمیاب است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала