Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیوکاسل هم به مشتریان مهاجم دورتموند پیوست

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر پاکو آلکاسر
پاکو آلکاسر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاکو آلکاسر، با آمدن ارلینگ هولاند مایل به ماندن در دورتموند نیست و می‌خواهد جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "سان" انگلیس، باشگاه نیوکاسل هم به جمع مشتریان پاکو آلکاسر مهاجم سابق بارسلونا پیوسته است. کلاغ‌ها برای جذب این بازیکن 26 ساله حاضر شده‌اند بیش از 25 میلیون پوند پرداخت کنند. البته پیشنهاد اصلی‌شان انتقال قرضی با بند خرید دائم است.

پاکو آلکاسر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
قیمت 40 میلیون یورویی دورتموند روی آلکاسر؛ اتلتیکو مشتری اصلی

  نیوکاسل هم برای مهاجم دورتموند پیشنهاد دادبه گزارش خبرورزشی، با حضور ارلینگ هولاند وضعیت برای پاکو آلکاسر در دورتموند خوب نیست و او قصد جدایی دارد. در همین راستا پیشنهاد‌هایی هم برای مهاجم اسپانیایی رسیده است. آلکاسر به دنبال این است که با بازی کردن فیکس در تیمی به جز دورتموند شانس خود برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا در رقابتهای یورو2020 را افزایش دهد.

آلکاسر 26ساله که پیش از پیوستن به دورتموند بازیکن بارسلونا بود مدتی است در این باشگاه آلمانی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و حالا به خصوص بعد از پیوستن ارلینگ هالند به دورتموند مشتاق خروج از این تیم است. دورتموند اخیرا به  آلکاسر اعلام کرده که در ماه جنوری می‌تواند باشگاه را ترک کند و با اینکه گفته می‌شود والنسیا قصد بازگرداندن او به اسپانیا را دارد ولی استیو بروس، سرمربی نیوکاسل از آلکاسر به عنوان هدف اول خود در جنوری نام برده و از مدیران نیوکاسل خواسته هر طور شده او را به این باشگاه منتقل کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала