Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه بازیکن در آستانه خروج از میلان

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر آث میلان
آث میلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه آث میلان پس از جذب زلاتان ایبراهیموویچ تصمیم به فروش تعدادی از ستارگان خود گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از جدایی په‌په رینا و فابیو بورینی، حالا سه بازیکن دیگر شامل: سوسو فرناندز، کریستوف پیونتک و ریکاردو رودریگز نیز در آستانه جدایی از آث میلان قرار دارند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ریکاردو رودریگز در آستانه یورو 2020 نمی خواست ذخیره باشد، به همین دلیل به سود دو طرف بود که این مدافع سوئیسی جدا شود. ناپولی برای جذب ریکاردو رودریگز تلاش کرد اما با پاسخ منفی میلان روبرو شد که زمینه را برای آیندهوون باز کرد تا وارد عمل شده و انتقال را نهایی کند. میلان از لحاظ بازیکنان خروجی، روزهای مهمی را سپری می کند. رقم انتقال، 1 میلیون یورو برای انتقال قرضی و 5 میلیون یورو برای بند خرید اجباری خواهد بود.

همچنین این خبرنگار مشهور ایتالیایی ادع می‌کند که میلان تمامی پیشنهادات برای پیونتک را که اکثرا قرضی بودند، رد کرد، هرتابرلین پا پیش گذاشته و با ارائه پیشنهادی 28 میلیون یورویی به اضافه پاداش ها، توانست با میلان به توافق برسد. هرتابرلین با خود پیونتک هم به توافق شخصی رسیده است تا در آستانه یورو 2020، برای تیم با سابقه آلمانی بازی کند.پس از جدایی سوسو به مقصد سویا، این دومین خروجی مهم روسونری در جنوری است.

این در حالیست که ساعاتی پیش سوسو فرناندز ستاره اسپانیایی روسونری انتقالش به سویا نهایی شده است. فرمول این انتقال به صورت قرضی خواهد بود که اگر سویا به لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد صعود کند، بند خرید اجباری فعال خواهد شد. مدت این انتقال قرضی، 18 ماه خواهد بود. احتمال می رود مبلغی که سویا در صورت دائمی کردن به میلان بپردازد، رقمی مابین 20 تا 25 میلیون یورو خواهد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала