Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بکهام به دنبال کاوانی برای تیم اینترمیامی

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیویدبکهام رییس باشگاه اینترمیامی پیشنهاد خود را برای اینسون کاوانی فرستاد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آ اس با وجود تمایل اتلتیکو مادرید برای قرارداد با ادینسون کاوانی و شور و شوق مهاجم اروگوئه ای برای انتقال به لالیگا، یک پیشرفت دیررس ممکن است روند مذاکره را مختل کند.

کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
کاوانی در مادرید؛ ستاره PSG آزمایش پزشکی داد

خبرهایی را که پیش از این توسط جوزپ پدرول روزنامه نگار گزارش کرده مبنی بر اینکه تیم اینتر میامی در لیگ MLS با فصل جدید 2020 که قرار است در اوایل ماه مارچ آغاز شود، پیشنهاد قابل توجهی برای این مهاجم داده است. مخاطبین نزدیک به مهاجم اظهار داشتند: "اولویت ادینسون پیوستن به اتلتیکو است، هیچ چیز در آن جبهه تغییر نکرده و او امیدوار است که هم اتلتیکو و هم PSG بتوانند به توافق متقابل برسند اما پیشنهاد جدید اینتر میامی به گونه ای است که مورد توجه جدی قرار می دهد."

دیوید بکهام با PSG و ناصر ال خلیفی رابطه بسیار مثبتی دارد و این ممکن است در لیگ فرانسه با حضور ستاره سابق انگلستان که در فصل 2012-13 بازی کرده بود، یک سال قبل از آنکه کاوانی بازی کند.

ارتباطی مهاجم اروگوئه ای افزود: "ادینسون سه فصل در بالاترین سطح اروپا حضور داشته و ما امیدواریم که این انتقال برای بازی در مادرید تحقق یابد اما حرف آخر در مورد این اتفاق از پی اس جی و اتلتی خواهد بود. امیدوارم که این اتفاق می تواند اکنون رخ دهد و اگر نه، حداقل تابستان آینده ".

در همین حال برادر و نماینده این بازیکن در پایتخت اسپانیا درگیر در جریان روند مذاکره با اتلتیکو مادرید است. با وجود ادعاهای رسانه های مختلف مبنی بر این که کاوانی پیش از این با همکاران PSG خداحافظی کرده بود، دایره این بازیکن ادعا می کند که این مهاجم هنوز در پایتخت فرانسه با نگرانی از تحولاتی که ممکن است باعث تسریع این انتقال به دلیل بسته شدن نقل و انتقالات فعلی شود، چنین نیست بلکه نزدیک به رخ دادن است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала