Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی روی کاوانی قیمت گذاشت

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر ادینسون کاوانی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер" - ПСЖ
ادینسون کاوانی  Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер - ПСЖ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن فرانسه با رد پیشنهاد اتلتیکو مادرید روی مهاجم گل‌زن و باتجربه خود قیمت گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، طبق ادعای لوپاریزین، 20 میلیون یورو قیمت نهایی کاوانی است که از سوی پی اس جی به اتلتیکو اعلام شده و اگر باشگاه مادریدی این رقم را بپردازد، می تواند ستاره اروگوئه ای را به خدمت بگیرد. این در حالی است که اتلتیکو به دلیل خطر نقض فیرپلی مالی، نمی تواند در انتقالات زمستانی متحمل هزینه زیاد شود. تنها سه روز تا پایان مهلت انتقالات باقیمانده و جذب کاوانی در هاله ای از ابهام قرار دارد. 

کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاوانی در آستانه قرارداد با اتلتیکو مادرید

پاریسی ها به سادگی قصد از دست دادن ادینسون کاوانی را ندارند. سران باشگاه پی اس جی بر این عقیده اند که با توجه به بازی های مهم نیم فصل دوم، جدایی کاوانی تبعات بدی خواهد داشت حتی اگر او امسال به نیمکت نشین مائورو ایکاردی بدل شده باشد.

بهترین گلزن تاریخ باشگاه پی اس جی از مدت ها پیش با اتلتیکو به توافق رسیده و حتی برادر و مدیرربرنامه‌های او از روز گذشته در مادرید حضور دارند. به نظر می رسید با پیشنهاد 15 میلیون یورویی اتلتیکو همه چیز تمام شده باشد و پی اس جی اجازه جدایی را صادر کند اما با این پیشنهاد نیز مخالفت شد.

ناصر الخلیفی بار دیگر ثابت کرد که ستاره هایش را به سادگی از دست نمی دهد حتی بازیکنی مثل کاوانی را که انتهای فصل بازیکن آزاد خواهد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала