Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش بازی سیتی – یونایتد؛ تکرار پیروزی سیتیزن ها یا انتقام شیاطین سرخ در اتحاد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم فوتبال منچسترسیتی و منچستریونایتد قرار است در بازی های جام کاراباو باهم روبرو شوند.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال منچستریونایتد و منچسترسیتی در حساس ترین بازی مرحله اول رقابت های جام اتحادیه فوتبال انگلستان برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

اخبار دو تیم:

حضور اومریک لاپورت مدافع سیتی در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلستان مقابل منچستر یونایتد در هاله ابهام قراردارد.

این بازیکن فرانسوی هفته گذشته پس از گذشت تقریباً پنج ماه از مصدومیت زانو، 75 دقیقه در برابر شفیلد یونایتد بازی کرد اما یکشنبه در بازی مقابل فولام در ترکیب قرار نداشت.

کلودیو براوو دروازه بان شماره 2 سیتی با حضور در تمام مسابقات جام داخلی این فصل، قرار است در این دیدار نیز در ترکیب قرار بگیرد ولی لروی سانه وینگر آلمانی این تیم به دلیل مصدومیت زانو تنها غایب اصلی خواهد بود.

در همین حال، احتمالا نمانیا ماتیچ هافبک یونایتد در بازی پیش رو حضور نخواهد داشت.

بازیکن صربستانی در پیروزی 6-0 یکشنبه در "ترانمر" بازی کرد جایی که دیوید دخه آ و وان بیساکا استراحت کرده بودند.

مارکوس رشفورد، پل پوگبا و اسکات مک تومینای هم مانند مارکوس روخو و اکسل توآنزبه کنار هم قرار می گیرند. تیموتی فسو-منسا برای تناسب اندام تمرین فزیکی انجام می دهند.

 

آمار OPTA

دو تیم در حالی برابر هم امشب صف آرایی خواهند کرد که پیش از این 157 بازی رسمی انجام داده اند که در این میان من سیتی توانسته 48 پیروزی کسب نماید در حالیکه من یونایتد از این بین 62 تقابلش را با برتری پشت سر گذاشته است. البته از 157 بازی قبلی بین دو طرف 47 بازی هم با نتیجه تساوی پایان یافته است.

در طول این بازی ها منچستریونایتد 221 گل زده دارد در حالیکه 219 گل از حریفش سیتی دریافت کرده است.

هم اکنون سیتی با 51 امتیاز و +38 تفاضل گل از 24 بازی فصل جاری لیگ برتر 51 امتیاز گرفته و در فاصله 16 امتیازی لیورپول (صدرنشین) قراردارد.

امشب دو تیم فوتبال سیتی و من یونایتد از ساعت 12:15 شب به وقت کابل در ورزشگاه اتحاد در بازی دوم (برگشت) نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلستان برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала