Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونته و رقابت با تیم سابق برای جذب مرتنز

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر مرتنس
مرتنس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های اینتر میلان ایتالیا و چلسی انگلیس برای جذب دریس مرتنز مهاجم بلجیمی ناپولی وارد عمل خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، علاقه چلسی نسبت به جذب دریس مرتنز، مهاجم ناپولی جدی است و می‌خواهد خیلی سریع این مهاجم 32 ساله بلژیکی را به استمفوردبریج بیاورد. مذاکرات چلسی با ناپولی در راستای این انتقال در جریان است و طی جلسه ساعات آینده میان دو تیم مشخص خواهد شد امکان تحقق این انتقال وجود دارد یا نه. در صورتی که چلسی بتواند مرتنز را به خدمت گیرد، اجازه جدایی اولیویه ژیرو را صادر خواهد کرد. تاتنهام، مشتری ژیرو است.

در همین حال باشگاه اینتر که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری موفق شده است که اشلی یانگ را با قراردادی 6 ماهه از منچستریونایتد، ویکتور موزس را با قراردادی قرضی 6 ماهه از چلسی و کریستین اریکسن را با قراردادی چهار و نیم ساله از تاتنهام به خدمت بگیرد، به نظر می‌رسد پروژه بعدی‌اش در بازار نقل‌وانتقالات دریس مرتنز باشد.

بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت»، مدیران باشگاه اینتر در حال کار بر روی پروژه جذب دریس مرتنس هستند و قصد دارند مهاجم بلجیمی ناپولی را در تابستان آینده به جمع نراتزوری اضافه کنند. آنتونیو کونته که در خط حمله روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس را دارد، قصد اضافه کردن مهاجمی دیگر به خط حمله آتشین خود را دارد و مرتنس 32 ساله را گزینه مناسبی برای جانشینی الکسیس سانچس می‌بیند که در پایان فصل به منچستریونایتد بازخواهد گشت.

قرارداد کنونی مرتنس با ناپولی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و بعید به نظر می‌رسد او قراردادش را با این باشگاه ایتالیایی تمدید کند. این مهاجم بلجیمی که در سال 2013 از پی‌اس‌وی آیندهوون به ناپولی پیوست، تاکنون در 300 بازی برای آبی‌پوشان ناپل به میدان رفته و موفق شده 118 گل به ثمر برساند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала