Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان دهان منتقدانش را بست

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی پرگل تیمش در رقابت های جام حذفی به تمجید و ستایش از شاگردانش پرداخت و پاسخ منتقدان اخیرش را نیز داد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید در جریان رقابت های جام حذفی اسپانیا دیشب در زمین رئال زاراگوزا به برتری پرگل 4 بر 0 رسید و به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها راه یافت.

زیدان پس از پایان این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و در این خصوص پیروزی تیمش صحبت کرد.

سرمربی موفق کهکشانی ها در این رابطه گفت: از اول تا آخر حاکم بازی بودیم و توانستیم در حمله و در دفاع عملکرد خوبی داشته باشیم. من فکر میکنم بازیکنانم تمرکز خوبی در این دیدار داشتند و خیلی به بازیکنان حریف فرصت حمله را ندادند. این تیم به خوبی میتواند دفاع کند اتفاق خوبی است.

مهم ترین اتفاق این بود که موفق شدیم دروازه خود را بسته نگه داریم. جالب است که از ما انتقاد میشود که ما ضعف گلزنی داریم، ولی ما موفق شدیم دیشب 4 گل بزنیم. از این خاطر خیلی خوشحالم و باید بازیکنانم را تمجید کنم.

با این حال شرایط تیم خیلی خوب است و باید به همین روند خوب ادامه دهیم. از حالا باید خود را برای مسابقه حساس اتلتیکو آماده کنیم. هر بازی برای ما یک چالس و آزمون سخت به حساب می آید. تیم ها همه قوی شده اند و باید در هر بازی تمام توان خود را بگذاریم.

من در تیمم نکات مثبت زیادی میبینم، اما ما هنوز کاری انجام نداده ایم. نه لالیگا را گرفتیم و نه دو جام دیگر. پس زود است که در مورد این مسائل صحبت کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала