Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایکاردی در تیررس یووه، پی اس جی نگه می دارد یا از دست میدهد؟

© REUTERS / Gonzalo Fuentesایکاردی و نیمار
ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد باشگاه یوونتوس به یکی از مشتریان مهم مائورو ایکاردی مهاجم ارجنتاینی تیم فوتبال پاریسن جرمن تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ایکاردی ستاره این فصل پی اس جی که عملکرد فوق العاده درخشانی در نوک خط حمله تیم فرانسوی داشته است، مورد توجه تیم مطرح فوتبال ایتالیا یوونتوس قرار گرفته است.

ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاوانی برود؛ ایکاردی می‌ماند

ایکاردی که به صورت قرضی و به مدت یک فصل از اینتر راهی تیم پایتخت نشین فوتبال فرانسه شده است، در 23 بازی 17 گل برای تیمش به ثمر رسانده است که این آمار با توجه به حضور امباپه و نیمار در کنار این بازیکن فوق العاده ارزشمند است.

از سویی نیز باشگاه فرانسوی با توجه به این که کاوانی در لیست فروش قرار داده بدون شک بدنبال دائمی کردن قرارداد این بازیکن آرژانتینی است تا مثلث خط حمله اش را حفظ کند.

با این حال توتو اسپورت امروز مدعی شد باشگاه یوونتوس به خرید ایکاردی علاقه مند است و با پاریسن جرمن نیز به صورت جدی رقابت خواهد کرد.

هر چند در بازار نقل و انتقالات تابستانی هم یوونتوس برای خرید این بازیکن تلاش کرد، اما مدیران اینتر که مصمم به فروش این بازیکن بودند، ترجیح دادند به جای این که رقیب اصلی شان در سری آ را قدرتمند کنند، این بازیکن را به لیگ فرانسه راهی کنند.

با این حال اگر نظر مدیران اینتر کماکان در خصوص یوونتوس و انتقال ایکاردی به این تیم همین باشد، بعید است این انتقال صورت بگیرد. مشروط بر این که مدیران یووه با رقم پیشنهادی هنگفتی به سراغ مهاجم 26 ساله اینتر بی آیند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала