Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

15 بازیکنی که در تابستان قرارداد شان پایان می یابد

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер"- "Реал"
لوکا مودریچ Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер- Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در تابستان پیش رو قرارداد 15 بازیکن نام آشنا به فرجام می رسد که یا تمدید می کنند و یا راهی تیم های جدید خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، همه عاشق یک معامله هستند، بنابراین باشگاه های لیگ برتری عاقلانه تر می توانند از این فهرست بازیکنانی که آزاد هستند چشم پوشی کنند.

در این گزارش فهرست 15 بازیکنی را تهیه کرده ایم که در تابستان قرارداد شان خاتمه می یابد.

 

درس مرتنس (ناپولی)

مرتنس اخیراً در لیست بهترین گلزن های ناپولی از دیگو مارادونا پیشی گرفت. این مهاجم 32 ساله به پایان حرفه ای خود می رسد، اما وی در حالی که نشان می دهد توپ را وارد دروازه می کند، با 7 ضربه در 10 بازی تاکنون در این فصل، هیچ نشانی از کندی نشان نداده است و به زودی یک پرداختی بزرگ می تواند باشد.

 

ادینسون کاوانی (PSG)

ادینسون كاواني در سال 2016 در مركز صحنه قرار گرفت، وقتی کیلیان امباپه و نیمار در سال 2017 به پایتخت فرانسه رسیدند، ستاره اروگوئه ای بار دیگر مورد توجه قرار نگرفت. حالا که 32 سال دارد و در ماه جون آینده از قرارداد خارج می شود، به نظر می رسد پیش از مبارزات 2020/21 به دنبال مراتع جدید باشد.

 

ناتانیل کلاین (لیورپول)

پیش از این در رقابت با کایل واکر برای جناح راست انگلستان، کلاین به عنوان مرد فراموش شده برای باشگاه و کشورش تبدیل شده است. این مرد سابق سوتهمپتون از فصل 2016/17 تاکنون فقط هفت بازی لیگ برتر برای لیورپول انجام داده، با مشکلات مصدومیت و ظهور ترنت الکساندر-آرنولد سبب شده او را به خروجی آنفیلد نزدیکتر کند.

 

بلیز ماتویدی (یوونتوس)

در فصل تابستان ماتویدی با منچستر یونایتد در ارتباط بوده و در صورت عدم اجازه قرارداد یوونتوس، می تواند به هدف شیاطین سرخ تبدیل شود.

ستاره فرانسوی می تواند تجربه کسب پیروزی در جام حذفی را در اولدترافورد بیفزاید، وی در شش فصل از هفت فصل گذشته جام کسب کرده است. سرسخت و همه کاره، هافبک سابق PSG بیشتر از این است که خوشحال شود که خود را فدای منافع تیم کند.

 

لایوین کورزاوا (PSG)

کورزاوا اکنون بیش از چهار سال در PSG حضور داشته اما هرگز یک بازیکن شروع کننده نبوده است. صدمات به بعضی مواقع كمك نمی كند، اما این بازیکن چپ نتوانسته است مطابق انتظارات در پارك دو پرنس باشد.

دئر تابستان آینده کورزاوا PSG را ترک می کند. ستاره فرانسوی مهاجم عالی که هنوز فقط 27 سال سن دارد، علاقه زیادی به انگلستان و فراتر از آن خواهد داشت.

 

چارلز آرانگویز (بایر لورکوزن)

مهمترین شخصیت تیم بزرگ شیلی، آرانگوئیز به کشورش کمک کرد تا به مرحله حذفی جام جهانی 2014 برسد و در سال های 2015 و 2016 کوپا آمریکا را به عقب برگرداند. این هافبک همه کاره شانس پیوستن به لستر را در بین آنها داشت. در تابستان آینده، ممکن است آرانگوئیز برای بار دوم پیشنهاد لیگ برتری را رد نکند. ستاره شیلیایی در سالهای اخیر دچار مصدومیت شده اما در سن 30 سالگی هنوز تمام نشده است.

 

اریک بایلی (منچستر یونایتد)

بایلی مدافع منچستریونایتد پس از آنکه با مصدومیت روبرو شد قراردادش در تابستان ختم می شود و ستاره 25 ساله در ماه آگست از یونایتد پیشنهاد جدید دریافت کرد و از آن زمان تا کنون پیشرفت هایی صورت گرفته است.

 

ماریو گوتزه (بوروسیا دورتموند)

این بازیکن که تجربه حضور در ترکیب بایرن مونیخ را هم دارد قراردادش در تابستان به پایان می رسد و اگر دورتموند تصمیم بگیرد که شرایط تازه ای را به او ارائه دهد، انتقال به لیگ برتر می تواند گزینه ای مدنظر باشد.

 

پدرو رودریگز (چلسی)

اگر پدرو اندکی قبل از تولد سی و یکمین سالگردش، تابستان آینده چلسی را ترک کند، بازگشت به اسپانیا منطقی ترین گام بعدی او خواهد بود. او که شش قهرمانی در لیگ، سه لیگ قهرمانان اروپا، یک لیگ اروپا و چهار جام داخلی را در تمام مدت حضورش با بارسلونا و شیران لندن کسب کرده، برای بسیاری از تیم های لالیگا یک دارایی خوب خواهد بود.

 

لوکا مودریچ (رئال مادرید)

مودریچ در ماه سپتامبر به 34 سالگی می رسد و در سال گذشته نمایش وی علائم زیادی را نشان داد که قدرت وی نزول کرده است. با این حال اگرچه هافبک کروات دیگر در اوج کار خود نیست.

میلان و اینتر هر دو به هم پیوند خورده اند، اما بدون شک باشگاه های لیگ برتری می توانند زبانه های قهرمان چهار بار اروپا را حفظ کنند.

 

اور بانگا (سویا)

آخرین باری که قرارداد او با سویا به پایان رسید در تابستان سال 2016 به اینتر پیوست. ستاره آرژانتینی یک سال بعد در رامون سانچز پیسخوان برگشت، اما به نظر می رسد که او در تابستان آینده برای دومین بار از باشگاه خارج خواهد شد.

 

ویلیان (چلسی)

تصور اینکه ویلیان با توجه به ارتباط طولانی مدتش با چلسی، رنگ و لعاب رنگی برای باشگاه دیگری در لیگ برتر داشته باشد کار سختی است، اما همین حرف را می توان برای دیوید لوئیز یکی از بهترین دوستان وی در فوتبال قبل از اینکه در تابستان به آرسنال بپیوندد، گفت.

ویلیان تصریح کرده است که دوست دارد در استمفورد بریج بماند، اما ممکن است این تصمیم از دست او گرفته شود، به ویژه که فرانک لمپارد همچنان به کشف بازیکنان جوان می پردازد.

 

رایان فریزر (بورنموث)

او در تابستان به شدت با آرسنال در ارتباط بود اما هیچ انتقالی رخ نداد.

این وینگر در لیگ برتر 7 گل به ثمر رسانده و 14 پاس گل نیز در لیگ برتر ارائه داده است و با توجه به اینکه هنوز تنها 25 سال دارد، برای باشگاه های بالاتر از این لیگ پیشنهاد عالی خواهد بود.

 

توماس مونیر (PSG)

مونیر در تابستان مصاحبه ای انجام داد که در آن اظهار تمایل خود برای امضای قرارداد جدید در PSG را اعلام کرد اما مذاکرات هنوز آغاز نشده که نشان می دهد غول فرانسوی دیدگاه دیگری دارد.

 

خوزه کایخون (ناپولی)

کایخون در سال 2013 به دلیل وقت بیشتر بازی، رئال را ترک کرد و مطمئنا به آرزوی خود در ناپولی دست یافته است. وی در شش فصل کامل خود در این باشگاه اسپانیایی تنها شش برخورد سری آ را از دست داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала