تلاش ناکام دو تن برای نفوذ به اقامتگاه ترامپ در فلوریدا

© REUTERS / Joe Skipperتلاش ناکام دو تن برای نفوذ به اقامتگاه ترامپ در فلوریدا
تلاش ناکام دو تن برای نفوذ به اقامتگاه ترامپ در فلوریدا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پلیس فلوریدای آمریکا دو تن را به ظن تلاش برای نفوذ به اقامتگاه رئیس جمهور ترامپ بازداشت نموده است.

به گزارش اسپوووتنیک، به نقل از شبکه تلویزیونی C.N.N پلیس فلوریدای آمریکا دو تن را که سوار بر یک موتر باربری قصد نفوذ به اقامتگاه دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده را داشتند، بازداشت نموده است.

جیمز مارشال؛ سخنگوی پلیس ایالتی فلوریدا با تأیید این خبر گفت، این افراد اکنون در بازداشتگاه پلیس قرار دارند.

 ترامپ و همسرش قرار بود بعد از ظهر جمعه وارد مار-ئه--لاگو شوند

به گزارش ABC ، ویدئویی که از هلیکوپتر گرفته شده بود، تجمع شمار زیادی از افراد پلیس در جاده های منتهی به مار-ئه-لاگو را نشان می داد. این اولین حادثه در این منطقه نیست.

 دسامبر گذشته ، پلیس Palm Beach یک تن از شهروندان چین را به دلیل ورود غیرقانونی به املاک ترامپ بازداشت کرد. پس از بازداشت، مشخص شد که ویزای جینگ لوی 56 ساله منقضی شده است.

 در ماه نوامبر همان سال، دادگاه فدرال منطقه جنوبی فلوریدا یک شهروند دیگر چین را به جرم ورود غیرقانونی به قلمرو مار-ئه-لاگو و همچنین ارائه اطلاعات نادرست به اعضای سرویس مخفی آمریکا به هشت ماه زندان محکوم کرد.

گفتنیست که ماه نوامبر گذشته؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که به جای برج ترامپ در نیویورک قصد دارد فلوریدا را اقامتگاه دائمی خود کند.

او از سال 1985 مالک اقامتگاه مار-ئه-لاگو است و اغلب بین این مکان و کاخ سفید در سفر است. آقای ترامپ گفته به رغم پرداخت میلیون ها دالر مالیات، رهبران سیاسی نیویورک رفتار درستی با او نداشته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала